Молодий буковинець » Історія успіху » "За рік роботи купила татові авто": 23-річна чернівчанка розповіла, як відкрила бізнес без власних вкладень у нього (на правах реклами)
Катерині Дишльовській всього 23. Ще рік тому вона працювала на державній роботі за "мінімалку", а зараз відкрила свій магазин натуральної косметики бренду "White mandarin" і успішно розвиває бізнес по всій Україні.
Про ідею. Думка спробувати розвивати власну справу у дівчини виникла влітку 2016 року після того, як вона виграла у розіграші косметики в соціальних мережах. Відомий бренд розігрував дуже популярні на той момент помади.
- Я вперше в житті щось виграла. Організатори "гіву" вислали мені мій виграш – популярні італійські помади "Aden". Вони мені сподобалися і я подумала "якість хороша, продукт популярний, тож на цьому люди добре заробляють". Я вирішила спробувати співпрацювати із цим брендом. Зрозуміла, що дівчина, яка організувала у мережі цей конкурс, купує десь товар гуртом. Я шукала, де найдоступніші ціни і умови співпраці. Купувати гуртом я не могла, бо треба було замовляти щонайменше 20 штук, а це чимала сума. Варіант із капіталовкладенням я не розглядала, тож почали співпрацювати по системі дропшипінгу.
Я виступала у ролі посередника між постачальником і клієнтами, мала від цього свій відсоток. Моє завдання було знайти клієнта, у мене не було товару у наявності, я не мала нікому нічого відправляти, за мене все це робили. Я почала заробляти по 40-60 гривень за помаду, і для мене це був хороший підзаробіток. Я зрозуміла, що не треба придумувати велосипед, щоб займатися бізнесом. Все за вас придумали давно, ви тільки оберіть якісний продукт, з яким готові працювати, і почніть співпрацю із ним, -радить Катерина.
Про початок справи. Дівчина почала самостійно вивчати, як розвивати справу в інтернеті. Свій товар продавала через інстаграм, тому активно займалася просуванням сторінки та її якісним наповненням.
- Я старалась робити унікальний контент, моя сторінка завжди була активна. У мене є своє лого з моєю аватаркою, яку вже впізнавали люди. На відміну від інших, я робила власні фото продукції, писала під ними якомога більш доступну інформацію для клієнта, знімала відеоогляди. У мене швидко набралося багато підписників, можливо, секрет у тому, що на той момент я була чи не перша в Україні, яка так активно просувала цей продукт в інстаграмі. Замовлень ставало більше, тож свої зароблені відсотки від продажу помадок я відкладала. Я почала ще активніше рекламувати свою сторінку. Із зароблених грошей відклала на хороший телефон, аби робити якісні фото. Перший фотофон для косметики мені зробив тато.
В інтернеті я проводила дуже багато часу, чоловік Володимир спочатку ображався, що я вічно у телефоні, та потім змирився із моїми захопленнями, а коли побачив результат – підтримував, - ділиться Катя.
Зараз Катерина найбільшу увагу приділяє натуральній косметиці українського бренду "White mandarin". Дівчина сама користувалась цією продукцію. Коли черговий раз купляла її для себе зрозуміла, що ця косметика – ще один якісний продукт, яким можна торгувати.
- Я завжди купувала цю косметику у Яни Двірничук, яка тепер моя наставниця. В неї побачила оголошення про можливу співпрацю. Знаєте, як буває у кіно: ти побачив, і над головою зразу лампочка засвітилася! Сторінка із клієнтською базою у мене вже була, тож я вирішила спробувати і це.
"Хобі приносило більше грошей, ніж державна робота"
Про мотивацію та звільнення з роботи. На той момент Катерина ще працювала на державній роботі за мінімальну зарплату. Через три місяці Катерина розуміє, що на продажах почала заробляти більше, ніж на основній роботі.
- В один момент я розумію, що мені це вигідніше, а робота в офісі стала набридати. Це співпало із часом, коли я задумувалась про співпрацю із "White mandarin". І я ризикую всім – звільняюся з роботи, а останню зарплату, яку мені виплатили та свої заощадження – вклала у нову косметику українського виробника. Я розуміла, що це шалений крок, та я відчувала, що роблю правильно.
Дівчина каже, що керувалася бажанням розвивати себе та забезпечити собі та своїм рідним хороший рівень життя.
-Ми сумнівались, чи витрачати гроші на якусь розвагу, чи зекономити і вкладати у справу. Такий образ життя набрид! Чоловік почав задумуватись про заробітки за кордоном. А я так хотіла якісного життя тут, мріяла, що ми не будемо постійно на чомусь заощаджувати. Коли у тебе є мотивація – тобою керує потужна сила, яка не дає опускати руки, -розповідає дівчина.
Початок співпраці із новим брендом був вдалим. Продукція якісна, тож добре продавалась.
- Мої інструменти бізнесу – незмінні: той же татовий фотофон із дерев’яних дощечок, який стильно виглядав, новий телефон, куплений за власні заощадження. Тепер я детальніше вивчала нову для мене продукцію. Щоб її розповсюджувати треба знати про неї набагато більше, аніж тоді, коли ти користувач. Я заробляла все більше, наважилась сказати батькам, що вже не працюю в офісі. Для них це був шок, вони вважали, що там було все стабільно. У них в голові не вкладалася думка, як можна заробляти, сидячи у телефоні. Та вони побачили, що мені ця справа дійсно подобається і змирилися.
Вже через рік роботи "в телефоні" я подарувала татові на день народження ключі від машини. Він був зворушений і у шоці. Такого подарунку він точно не очікував.
"Тримала вдома тонни косметики"
Про магазин та плани на майбутнє. З часом Катерина сама почала пропонувати дівчатам співпрацю із українським брендом "White mandarin". Зараз в її команді понад 800 людей. Це дівчата, яких вже Катерина долучила до мережевого маркетингу, мамочки у декреті, студенти, лікарі і т.д.
- Я показувала хороші результати і стала складотримачем – вдома було тонни косметики. Вже на наступне літо я переїхала на свій власний офіс. Це було класно, бо з’явилося відчуття, що я працюю. Тепер я відкрила у Чернівцях фірмовий магазин, де продається ця косметика. У нас є дегустаційна зона, де кожен товар у розкритому вигляді. Косметику можна спробувати на собі, понюхати, відчути на шкірі та придбати. Наш консультант вам у цьому допоможе, до того ж, у нас можна випити смачної кави та порелаксувати у зоні відпочинку.
Окрім цього, мої дівчата відкрили два фірмових магазина "White mandarin" по Україні та 7 складів. Я вчу їх всьому, що здобувала сама, надаю готовий інструмент для бізнесу: власні фото, організовую для них прямі ефіри з маркетологом, бізнес-тренером та фітотерапевтом компанії. Ми спілкуємося у спільному чаті. Вони вже помітили поліпшення свого фінансового становища, тож вдячні мені за наставництво. Одна молода мама мені писала, що заробила за місяць більше, аніж отримувала держдопомогу на дитину, - завдяки моїм порадам. Відкриття фірмових магазинів і сервісних центрів по всій Україні – ціль на майбутнє. Цей український бренд має відповідні сертифікати і може вийти і за рамки країни.
- Я відчуваю себе реалізованою. Дуже вдячна чоловікові за його підтримку. Він також звільнився з роботи і тепер допомагає мені. Це буде наш маленький затишний бізнес, в який ми віримо. Також вдячна наставнику Яні Двірничук та бізнес-тренеру нашої команди Альоні Зозулі, які передали мені свої знання, постійно підтримували і змотивували не здаватися та йти вперед. Саме завдяки їм мені вдалося стати лідером та досягти найвищої кваліфікації компанії – майстер.
Як долучитися до команди Катерини
Дівчина завжди готова до співпраці і нагадує дівчатам про можливість заробітку без вкладень. Інформацію про співпрацю можна знайти у Інстаграмі по хештегу #adenka_team. За цим же хештегом дівчата з команди Каті пишуть свої історії успіху.
Що таке "White mandarin"
Це лінія натуральної косметики українського виробника "CHOICE". Компанія виготовляє широкий асортимент косметики для догляду за волоссям, обличчям та тіла, також випускають дитячу лінію косметики.
Крім цього "CHOICE" має бренди засобів по догляду за домівкою, лікувально-профілактичні фітокомплекси, продукти здорового харчування.
м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, 11 Телефон: +380950904892 Сторінка в інстаграмі: @adenka_ua
Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.
22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".
В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.