Протягом вересня Комітет виборців України провів опитування понад шістдесяти експертів із 24 областей України та міста Києва про витрати політичних партій на передвиборну кампанію
Про це йдеться у повідомлення на сайті організації.
Експертна оцінка базувалась на кількості білбордів, сіті-лайтів, друкованих матеріалів, агітаційних наметів, сувенірної продукції, публічних заходів, організованих на підтримку політичної сили.
Дослідження продемонструвало, що витрати партій різняться у регіонах України. Так, у південних областях України (Запорізька, Одеська, Херсонська, Миколаївська) найбільш помітною є кампанія партій "Опозиційний блок" та "Наш Край".
На Сході України (Дніпропетровська, Донецька, Луганська, Харківська області) партії "Відродження", "Наш край" та "Опозиційний блок" сумарно витратили за звітний період удвічі більше, ніж інші.
На Заході (Івано-Франківська, Закарпатська, Рівненська, Львівська, Чернівецька, Тернопільська, Волинська, Хмельницька області) лідерами за витратами стали партія БПП "Солідарність" та ВО "Свобода".
В Центрі та на Півночі (Вінницька, Черкаська, Полтавська, Кіровоградська, Київська, Житомирська, Сумська та Чернігівська області) найбільше витрат здійснили партії БПП "Солідарність" та "УКРОП".
5-10-2015, 16:01
0
1 440