У Чернівцях запрацював Єдиний контактний центр, куди городяни можуть повідомити про проблеми із отримання якісних послуг.
- До нас можуть зателефонувати мешканці міста і отримати консультацію з будь-яких проблем, - розповів керівник центру Олександр Мадей. - Два місяці ми відпрацьовувати технічні моменти, а також унікальну програму, яка є розробкою чернівецької фірми “Лангейт”. Тепер готові презентувати нашу роботу.
Оператори центру працюють у цілодобовому режимі. Вони не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем.
Крім прийому дзвінків, працівники центру також надають консультації, наприклад, з оформлення субсидій, запису на прийом до посадових осіб. Також у центрі працює психолог.
Всі телефонні дзвінки записуються і можуть прослуховуватися і разі потреби.
- Якщо немає світла чи води чи виникла якась аварійна ситуація, то краще телефонувати нам, - каже О.Мадей. - Ми приймаємо заявку, вносимо систему і надалі контролюємо її виконання.
- Багато служб мали своїх диспетчерів, куди телефонували чернівчани, але проконтролювати якість виконання звернень у нас не було можливості, - розповів міський голова Чернівців Олексій Каспрук. - Тому вирішили створити сучасний кол-центр, який дозволить оперативно реагувати на всі звернення чернівчан. Тепер мій ранок розпочинається з перегляду проблем, про які ли нас повідомили. Це тільки перший крок, з часом центр буде виконувати більше послуг — проводити опитування чернівчан, приймати пропозиції. Тому я закликаю мешканців міста телефонувати сюди — розповідати, пропонувати.
Центр виконує й інші функції — наприклад при реагуванні на надзвичайні ситуації.
Телефони єдиного контактного центру:
15-80
58-88-88
21-09-2015, 18:42
0
9 700