RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » У Чернівцях запрацював центр, куди можна скаржитися на всі проблеми

У Чернівцях запрацював центр, куди можна скаржитися на всі проблеми

У Чернівцях запрацював Єдиний контактний центр, куди городяни можуть повідомити про проблеми із отримання якісних послуг.

- До нас можуть зателефонувати мешканці міста і отримати консультацію з будь-яких проблем, - розповів керівник центру Олександр Мадей. - Два місяці ми відпрацьовувати технічні моменти, а також унікальну програму, яка є розробкою чернівецької фірми “Лангейт”. Тепер готові презентувати нашу роботу.

Оператори центру працюють у цілодобовому режимі. Вони не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем.

Крім прийому дзвінків, працівники центру також надають консультації, наприклад, з оформлення субсидій, запису на прийом до посадових осіб. Також у центрі працює психолог.

Всі телефонні дзвінки записуються і можуть прослуховуватися і разі потреби.

- Якщо немає світла чи води чи виникла якась аварійна ситуація, то краще телефонувати нам, - каже О.Мадей. - Ми приймаємо заявку, вносимо систему і надалі контролюємо її виконання.

У Чернівцях запрацював центр, куди можна скаржитися на всі проблеми

- Багато служб мали своїх диспетчерів, куди телефонували чернівчани, але проконтролювати якість виконання звернень у нас не було можливості, - розповів міський голова Чернівців Олексій Каспрук. - Тому вирішили створити сучасний кол-центр, який дозволить оперативно реагувати на всі звернення чернівчан. Тепер мій ранок розпочинається з перегляду проблем, про які ли нас повідомили. Це тільки перший крок, з часом центр буде виконувати більше послуг — проводити опитування чернівчан, приймати пропозиції. Тому я закликаю мешканців міста телефонувати сюди — розповідати, пропонувати.

Центр виконує й інші функції — наприклад при реагуванні на надзвичайні ситуації.

Телефони єдиного контактного центру:
15-80
58-88-88

У Чернівцях запрацював центр, куди можна скаржитися на всі проблеми
Редактор: Igor
21-09-2015, 18:42
Коментарів 0 Переглядів 9 700


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.