RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

У Чернівцях запрацював центр, куди можна скаржитися на всі проблеми

У Чернівцях запрацював Єдиний контактний центр, куди городяни можуть повідомити про проблеми із отримання якісних послуг.

- До нас можуть зателефонувати мешканці міста і отримати консультацію з будь-яких проблем, - розповів керівник центру Олександр Мадей. - Два місяці ми відпрацьовувати технічні моменти, а також унікальну програму, яка є розробкою чернівецької фірми “Лангейт”. Тепер готові презентувати нашу роботу.

Оператори центру працюють у цілодобовому режимі. Вони не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем.

Крім прийому дзвінків, працівники центру також надають консультації, наприклад, з оформлення субсидій, запису на прийом до посадових осіб. Також у центрі працює психолог.

Всі телефонні дзвінки записуються і можуть прослуховуватися і разі потреби.

- Якщо немає світла чи води чи виникла якась аварійна ситуація, то краще телефонувати нам, - каже О.Мадей. - Ми приймаємо заявку, вносимо систему і надалі контролюємо її виконання.

У Чернівцях запрацював центр, куди можна скаржитися на всі проблеми

- Багато служб мали своїх диспетчерів, куди телефонували чернівчани, але проконтролювати якість виконання звернень у нас не було можливості, - розповів міський голова Чернівців Олексій Каспрук. - Тому вирішили створити сучасний кол-центр, який дозволить оперативно реагувати на всі звернення чернівчан. Тепер мій ранок розпочинається з перегляду проблем, про які ли нас повідомили. Це тільки перший крок, з часом центр буде виконувати більше послуг — проводити опитування чернівчан, приймати пропозиції. Тому я закликаю мешканців міста телефонувати сюди — розповідати, пропонувати.

Центр виконує й інші функції — наприклад при реагуванні на надзвичайні ситуації.

Телефони єдиного контактного центру:
15-80
58-88-88

У Чернівцях запрацював центр, куди можна скаржитися на всі проблеми
Редактор: Igor
21-09-2015, 18:42
Коментарів 0 Переглядів 9 732


Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік

Дівчина спакувала потрібні військовим речі в коробки, які так і назвала – "коробка допомоги"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.