RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Буковинці стали пити більше мінералки і менше пива

За І півріччя 2015 року через торгову мережу підприємств Чернівецької області було реалізовано 4,6 млн. літрів безалкогольних напоїв на суму 50,1 млн. грн., в тому числі 1,5 млн. літрів соку на 20,2 млн.грн. Крім того, продано 5,0 млн. літрів мінеральної води (на 29,0 млн.грн.) та 4,5 млн. літрів пива (на 68,7 млн.грн.). Про це повідомляє обласне управління статистики.

В уподобаннях буковинців щодо напоїв відбулись деякі зміни, так порівняно з І півріччям 2014р. збільшились обсяги продажу в натуральному вимірі мінеральної води - на 22,3%. Натомість скоротився продаж безалкогольних напоїв - на 29,4% (у тому числі соків - на 14,0%), пива - на 9,0%.
Редактор: Igor
16-09-2015, 14:03
Коментарів 0 Переглядів 1 987

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.