Протягом червня поточного року послугами контакт-центру ПАТ "Чернівцігаз" скористалися більше 4 тисяч буковинців. Впровадження роботи Центру стало ефективною та своєчасною відповіддю компанії на різке зростання кількості звернень споживачів природного газу, повідомляє прес-служба підприємства.
У червні поточного року контакт-центр ПАТ "Чернівцігаз" виконав 4038 інформаційних запитів, що надійшли від споживачів природного газу Чернівецької області. Більше 95% запитів здійснили у телефонному режимі, решту – за допомогою електронної пошти.
Згідно даних аналізу, оператори контакт-центру прийняли 2554 показань лічильників газу, надали 909 роз’яснень стосовно формування тарифів та 101 роз’яснення щодо заборгованості, провели 308 звірок за особовими рахунками клієнтів компанії та 166 консультацій з інших питань.
Відповіді клієнтам, залежно від побажань, надавали у телефонному режимі або електронною поштою. У разі виникнення труднощів телефонний дзвінок у режимі конференції переадресовували профільному фахівцю.
"Незважаючи на суттєві складнощі, які останнім часом переживає газова галузь країни, задоволення потреб та очікувань наших клієнтів залишається для нас одним з пріоритетних завдань. ПАТ "Чернівцігаз" й надалі вдосконалюватиме стандарти обслуговування та запроваджуватиме відповідні зміни у свою діяльність", - зазначив Голова правління ПАТ "Чернівцігаз" Віктор Горда.
На підприємстві нагадують, що споживачі природного газу вже більше місяця мають можливість 7 днів на тиждень з 8:00 і до 20:00 години отримувати консультації з усіх питань щодо газопостачання за єдиним номером контакт-центру (0372) 931-904. Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів коштують згідно міських тарифів, дзвінки з мобільного телефону - згідно тарифікації оператора мобільного зв'язку.
Для економії часу споживачі також можуть надсилати показання на електронну адресу contact@сv.104.ua.
14-07-2015, 16:17
0
1 706