RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

Тисячі буковинців звертаються до газовиків із запитами та за роз’ясненнями

Протягом червня поточного року послугами контакт-центру ПАТ "Чернівцігаз" скористалися більше 4 тисяч буковинців. Впровадження роботи Центру стало ефективною та своєчасною відповіддю компанії на різке зростання кількості звернень споживачів природного газу, повідомляє прес-служба підприємства.

У червні поточного року контакт-центр ПАТ "Чернівцігаз" виконав 4038 інформаційних запитів, що надійшли від споживачів природного газу Чернівецької області. Більше 95% запитів здійснили у телефонному режимі, решту – за допомогою електронної пошти.

Згідно даних аналізу, оператори контакт-центру прийняли 2554 показань лічильників газу, надали 909 роз’яснень стосовно формування тарифів та 101 роз’яснення щодо заборгованості, провели 308 звірок за особовими рахунками клієнтів компанії та 166 консультацій з інших питань.

Відповіді клієнтам, залежно від побажань, надавали у телефонному режимі або електронною поштою. У разі виникнення труднощів телефонний дзвінок у режимі конференції переадресовували профільному фахівцю.

"Незважаючи на суттєві складнощі, які останнім часом переживає газова галузь країни, задоволення потреб та очікувань наших клієнтів залишається для нас одним з пріоритетних завдань. ПАТ "Чернівцігаз" й надалі вдосконалюватиме стандарти обслуговування та запроваджуватиме відповідні зміни у свою діяльність", - зазначив Голова правління ПАТ "Чернівцігаз" Віктор Горда.

На підприємстві нагадують, що споживачі природного газу вже більше місяця мають можливість 7 днів на тиждень з 8:00 і до 20:00 години отримувати консультації з усіх питань щодо газопостачання за єдиним номером контакт-центру (0372) 931-904. Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів коштують згідно міських тарифів, дзвінки з мобільного телефону - згідно тарифікації оператора мобільного зв'язку.

Для економії часу споживачі також можуть надсилати показання на електронну адресу contact@сv.104.ua.
Редактор: Lina
14-07-2015, 16:17
Коментарів 0 Переглядів 1 666


Фото ілюстративне

Всі відповідні служби виїхали на місця падіння уламків.

Художник Іван Салевич задонатив Віолетті суму на цілий дрон-камікадзе
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



Чому про гуманітарні швидкі допомоги з Італії мовчать фігуранти справи?

Швидкі допомоги нібито направили на фронт, але доказів цьому ніхто не хоче надавати
ВІДЕО Переглянути все відео

Живуть весело, дружно й ніколи не сваряться

"Країна Мрій" – це справжня казкова територія з сучасними атракціонами на будь-який смак. Тут є багато цікавого: велика батутна арена, лазертаг, лабіринт, інтерактив, ніндзя-парк, тарзанка та багато іншого. Для наймолодших гостей є спеціальна дитяча зона з атракціонами, адаптованими до їхнього віку.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

Втомлюєтеся від нудного перебування в чергах для проходження медичного огляду? Ми маємо для вас відмінну новину! Тепер у Чернівцях доступна нова послуга - медичний огляд, який займе менше 30 хвилин!