RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Тисячі буковинців звертаються до газовиків із запитами та за роз’ясненнями

Протягом червня поточного року послугами контакт-центру ПАТ "Чернівцігаз" скористалися більше 4 тисяч буковинців. Впровадження роботи Центру стало ефективною та своєчасною відповіддю компанії на різке зростання кількості звернень споживачів природного газу, повідомляє прес-служба підприємства.

У червні поточного року контакт-центр ПАТ "Чернівцігаз" виконав 4038 інформаційних запитів, що надійшли від споживачів природного газу Чернівецької області. Більше 95% запитів здійснили у телефонному режимі, решту – за допомогою електронної пошти.

Згідно даних аналізу, оператори контакт-центру прийняли 2554 показань лічильників газу, надали 909 роз’яснень стосовно формування тарифів та 101 роз’яснення щодо заборгованості, провели 308 звірок за особовими рахунками клієнтів компанії та 166 консультацій з інших питань.

Відповіді клієнтам, залежно від побажань, надавали у телефонному режимі або електронною поштою. У разі виникнення труднощів телефонний дзвінок у режимі конференції переадресовували профільному фахівцю.

"Незважаючи на суттєві складнощі, які останнім часом переживає газова галузь країни, задоволення потреб та очікувань наших клієнтів залишається для нас одним з пріоритетних завдань. ПАТ "Чернівцігаз" й надалі вдосконалюватиме стандарти обслуговування та запроваджуватиме відповідні зміни у свою діяльність", - зазначив Голова правління ПАТ "Чернівцігаз" Віктор Горда.

На підприємстві нагадують, що споживачі природного газу вже більше місяця мають можливість 7 днів на тиждень з 8:00 і до 20:00 години отримувати консультації з усіх питань щодо газопостачання за єдиним номером контакт-центру (0372) 931-904. Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів коштують згідно міських тарифів, дзвінки з мобільного телефону - згідно тарифікації оператора мобільного зв'язку.

Для економії часу споживачі також можуть надсилати показання на електронну адресу contact@сv.104.ua.
Редактор: Lina
14-07-2015, 16:17
Коментарів 0 Переглядів 1 720

Фото ілюстративне

Понад 15 країн світу є споживачами продуктів із нашого краю


Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.