У роботі електронного сервісу сплати ПДВ, який почав працювати з 1 липня, виникли проблеми. Підприємства у Чернівцях не розуміють, що робити з цими неузгодженостями, а податківці намагаються їх виправити. Втім, поки що нічого не виходить.
Як розповіли molbuk.ua бухгалтери чернівецьких підприємств, поки що податківці допрацьовують програму, бо з початку липня ця система дала збій.
"Електронний сервіс відкритий у грудні минулого року та запрацював він з 1 липня. У цей електронний рахунок внесли дані щодо податкові накладні щодо зобов’язань і кредиту. Різницю ми заплатили державі поточного рахунку.
Але у стрічці на електронному рахунку немає цих даних про те, що ми розрахувалися.
Якщо ці дані не буде враховано ми не зможемо реєструвати податкові накладні. Наразі чимало підприємств опинилися у ситуації, коли з 15 липня їм вже потрібно реєструвати накладні, а в електронному серівісі досі не відображено те, що вони розрахувалися з державою. Якщо невчасно реєструвати накладні, тоді настане відповідальність - штрафні санкції за невчасну реєстрацію.
Виходить, що зобовязання є, кредит є, а різниця, яку фактично сплатили, - на електронному сервісі немає. Хоча у нас є рахунки, чеки, платіжки про сплату, вона фіксується у податковій, але на електронці цього не видно. Очевидно, що цей електронний сервіс не допрацьований.
Ця проблема виникла відразу, з перших днів роботи сервісу. Днями нібито вже є на сервісі нова форма запиту, але і з цим також нічого не зрозуміло. Наразі нам повідомляють податківці, що щось вирішують проблеми, вони "засідають" вже тиждень, але наразі у них нічого не виходить. Це проблема не лише Чернівців, а й по всій Україні", - кажуть у бухгалтеріях чернівецьких підприємств.
13-07-2015, 17:48
0
1 890