Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Буковинців у газових питаннях цікавлять борги та субсидії

У березні, у всіх відділах обслуговування клієнтів ПАТ "Чернівцігаз", проходило анкетування споживачів з метою вивчення думки щодо якості обслуговування та надання послуг працівниками газового господарства краю. Респондентам було запропоновано конфіденційно дати відповідь на 7 запитань.

Для об’єктивності отримання даних, опломбовані скриньки та анкети було розміщено у вільному доступі відвідувачам відділів обслуговування клієнтів. Окрім цього, кожен з бажаючих мав змогу оформити письмове звернення до Голови правління ПАТ "Чернівцігаз", звернувши увагу на недоліки роботи, оцінити рівень надання послуг та інформативність консультацій.

Загалом в опитуванні взяли участь 670 жителів Чернівецької області. Найбільш активними учасниками анкетування виявилися обласного центру, Герцаївського, Глибоцького, Кельменецького і Сокирянського районів, повідомляє прес-служба підприємства.

"Наша компанія постійно шукає нових підходів в роботі з клієнтами. Опитування - один із способів розуміти, які проблеми виникають найчастіше, хто їх створює і чи причетний до них наш персонал. Адже ефективне вирішення проблеми потребує попереднього її вивчення. Тільки з таким підходом можна розраховувати на позитивні зміни. Подібна форма спілкування з населенням надалі стане традиційною" - зазначив Голова правління ПАТ "Чернівцігаз" Віктор Горда.

Серед запитань, з якими звертаються клієнти ПАТ "Чернівцігаз", 28,4% опитаних виділили уточнення заборгованості та показників лічильника, 16,9% - питання оформлення пільг та субсидій, а близько 16% опитаних громадян звернулися за консультаціями щодо послуг, які надає ПАТ "Чернівцігаз". При цьому 97,5% респондентів вказали, що проблемні питання з яким вони звернулися, газовики вирішили.

Опитаним було запропоновано також визначити і якість надання послуг операторами відділів обслуговування клієнтів ПАТ "Чернівцігаз". Понад 89 % учасників анкетування інформацію, яку вони отримали від операторів, вважають корисною, 73,5% - на відмінно оцінили повноту та зрозумілість наданої інформації, а 79,1% відзначили доброзичливе відношення працівників підприємства.

Опломбовані пластикові скриньки відтепер будуть знаходитися постійно у всіх відділах обслуговування клієнтів, де компанією здійснюється ліцензійна діяльність з постачання та розподілу природного газу. Споживачі матимуть змогу й надалі звертатися письмово до Голови правління ПАТ "Чернівцігаз" та надавати свої пропозиції або побажання щодо якості обслуговування і отримання послуг.
Рейтинг:
(голосів: 1)
21-04-2015, 15:49
Коментарів 0 Переглядів 787

загрузка...
«Заспокойся»: у Чернівцях патрульна врятувала чоловіка, який хотів стрибнути з моста - відео
"Все відбувалось дуже швидко. Ми пробували вмовити його злізти і поговорити, однак – марно". – згадують патрульні.
У Чернівці сьогодні прибуде перший вантаж «пакунків малюка»
У звязку із технічними проблемами орієнтовний час прибуття змінили з 12.00 на 16.00.
Міськрада Чернівців дала дозвіл закупити тролейбуси і маршрутки в лізинг
Це мають бути низькопідлогові автобуси великої місткості (не менше 100 місць), а також нові та вживані тролейбуси.
Популярне Коментують
• Новини
Пацани ходять табунами, а корупція – городами. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Автомобіль у розстрочку від 0,01% річних відтепер можна обрати в будь-якому автосалоні України (на правах реклами)

Клієнти ПриватБанку отримали можливість придбавати нові автомобілі в розстрочку на акційних умовах з будь-якого автосалону України
10 причин, чому дитині варто відвідувати заняття у центрі розвитку дитини ІриСкА (на правах реклами)

У цій статті ми постараємося відповісти на питання: у чому ж переваги Центру дитячого розвитку "ІриСкА", з якого віку потрібно віддавати дитину на навчання і для чого це дитині потрібно?
Сльози від амброзії та полину
У серпні люди, що страждають на алергію, потерпають від небезпечного пилку
Рубрика здоров'я ...