RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Буковинців у газових питаннях цікавлять борги та субсидії

У березні, у всіх відділах обслуговування клієнтів ПАТ "Чернівцігаз", проходило анкетування споживачів з метою вивчення думки щодо якості обслуговування та надання послуг працівниками газового господарства краю. Респондентам було запропоновано конфіденційно дати відповідь на 7 запитань.

Для об’єктивності отримання даних, опломбовані скриньки та анкети було розміщено у вільному доступі відвідувачам відділів обслуговування клієнтів. Окрім цього, кожен з бажаючих мав змогу оформити письмове звернення до Голови правління ПАТ "Чернівцігаз", звернувши увагу на недоліки роботи, оцінити рівень надання послуг та інформативність консультацій.

Загалом в опитуванні взяли участь 670 жителів Чернівецької області. Найбільш активними учасниками анкетування виявилися обласного центру, Герцаївського, Глибоцького, Кельменецького і Сокирянського районів, повідомляє прес-служба підприємства.

"Наша компанія постійно шукає нових підходів в роботі з клієнтами. Опитування - один із способів розуміти, які проблеми виникають найчастіше, хто їх створює і чи причетний до них наш персонал. Адже ефективне вирішення проблеми потребує попереднього її вивчення. Тільки з таким підходом можна розраховувати на позитивні зміни. Подібна форма спілкування з населенням надалі стане традиційною" - зазначив Голова правління ПАТ "Чернівцігаз" Віктор Горда.

Серед запитань, з якими звертаються клієнти ПАТ "Чернівцігаз", 28,4% опитаних виділили уточнення заборгованості та показників лічильника, 16,9% - питання оформлення пільг та субсидій, а близько 16% опитаних громадян звернулися за консультаціями щодо послуг, які надає ПАТ "Чернівцігаз". При цьому 97,5% респондентів вказали, що проблемні питання з яким вони звернулися, газовики вирішили.

Опитаним було запропоновано також визначити і якість надання послуг операторами відділів обслуговування клієнтів ПАТ "Чернівцігаз". Понад 89 % учасників анкетування інформацію, яку вони отримали від операторів, вважають корисною, 73,5% - на відмінно оцінили повноту та зрозумілість наданої інформації, а 79,1% відзначили доброзичливе відношення працівників підприємства.

Опломбовані пластикові скриньки відтепер будуть знаходитися постійно у всіх відділах обслуговування клієнтів, де компанією здійснюється ліцензійна діяльність з постачання та розподілу природного газу. Споживачі матимуть змогу й надалі звертатися письмово до Голови правління ПАТ "Чернівцігаз" та надавати свої пропозиції або побажання щодо якості обслуговування і отримання послуг.
Редактор: Lina
21-04-2015, 15:49
Коментарів 0 Переглядів 1 199

Фото ілюстративне

Понад 15 країн світу є споживачами продуктів із нашого краю


Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.