RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

Буковинців у газових питаннях цікавлять борги та субсидії

У березні, у всіх відділах обслуговування клієнтів ПАТ "Чернівцігаз", проходило анкетування споживачів з метою вивчення думки щодо якості обслуговування та надання послуг працівниками газового господарства краю. Респондентам було запропоновано конфіденційно дати відповідь на 7 запитань.

Для об’єктивності отримання даних, опломбовані скриньки та анкети було розміщено у вільному доступі відвідувачам відділів обслуговування клієнтів. Окрім цього, кожен з бажаючих мав змогу оформити письмове звернення до Голови правління ПАТ "Чернівцігаз", звернувши увагу на недоліки роботи, оцінити рівень надання послуг та інформативність консультацій.

Загалом в опитуванні взяли участь 670 жителів Чернівецької області. Найбільш активними учасниками анкетування виявилися обласного центру, Герцаївського, Глибоцького, Кельменецького і Сокирянського районів, повідомляє прес-служба підприємства.

"Наша компанія постійно шукає нових підходів в роботі з клієнтами. Опитування - один із способів розуміти, які проблеми виникають найчастіше, хто їх створює і чи причетний до них наш персонал. Адже ефективне вирішення проблеми потребує попереднього її вивчення. Тільки з таким підходом можна розраховувати на позитивні зміни. Подібна форма спілкування з населенням надалі стане традиційною" - зазначив Голова правління ПАТ "Чернівцігаз" Віктор Горда.

Серед запитань, з якими звертаються клієнти ПАТ "Чернівцігаз", 28,4% опитаних виділили уточнення заборгованості та показників лічильника, 16,9% - питання оформлення пільг та субсидій, а близько 16% опитаних громадян звернулися за консультаціями щодо послуг, які надає ПАТ "Чернівцігаз". При цьому 97,5% респондентів вказали, що проблемні питання з яким вони звернулися, газовики вирішили.

Опитаним було запропоновано також визначити і якість надання послуг операторами відділів обслуговування клієнтів ПАТ "Чернівцігаз". Понад 89 % учасників анкетування інформацію, яку вони отримали від операторів, вважають корисною, 73,5% - на відмінно оцінили повноту та зрозумілість наданої інформації, а 79,1% відзначили доброзичливе відношення працівників підприємства.

Опломбовані пластикові скриньки відтепер будуть знаходитися постійно у всіх відділах обслуговування клієнтів, де компанією здійснюється ліцензійна діяльність з постачання та розподілу природного газу. Споживачі матимуть змогу й надалі звертатися письмово до Голови правління ПАТ "Чернівцігаз" та надавати свої пропозиції або побажання щодо якості обслуговування і отримання послуг.
Редактор: Lina
21-04-2015, 15:49
Коментарів 0 Переглядів 1 160

Теги -


Захисник загинув під час контрнаступальної операції на Донеччині
Великописарівська громада Сумської області перебуває під сильним обстрілом
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Захисник загинув під час контрнаступальної операції на Донеччині


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.