У березні, у всіх відділах обслуговування клієнтів ПАТ "Чернівцігаз", проходило анкетування споживачів з метою вивчення думки щодо якості обслуговування та надання послуг працівниками газового господарства краю. Респондентам було запропоновано конфіденційно дати відповідь на 7 запитань.
Для об’єктивності отримання даних, опломбовані скриньки та анкети було розміщено у вільному доступі відвідувачам відділів обслуговування клієнтів. Окрім цього, кожен з бажаючих мав змогу оформити письмове звернення до Голови правління ПАТ "Чернівцігаз", звернувши увагу на недоліки роботи, оцінити рівень надання послуг та інформативність консультацій.
Загалом в опитуванні взяли участь 670 жителів Чернівецької області. Найбільш активними учасниками анкетування виявилися обласного центру, Герцаївського, Глибоцького, Кельменецького і Сокирянського районів, повідомляє прес-служба підприємства.
"Наша компанія постійно шукає нових підходів в роботі з клієнтами. Опитування - один із способів розуміти, які проблеми виникають найчастіше, хто їх створює і чи причетний до них наш персонал. Адже ефективне вирішення проблеми потребує попереднього її вивчення. Тільки з таким підходом можна розраховувати на позитивні зміни. Подібна форма спілкування з населенням надалі стане традиційною" - зазначив Голова правління ПАТ "Чернівцігаз" Віктор Горда.
Серед запитань, з якими звертаються клієнти ПАТ "Чернівцігаз", 28,4% опитаних виділили уточнення заборгованості та показників лічильника, 16,9% - питання оформлення пільг та субсидій, а близько 16% опитаних громадян звернулися за консультаціями щодо послуг, які надає ПАТ "Чернівцігаз". При цьому 97,5% респондентів вказали, що проблемні питання з яким вони звернулися, газовики вирішили.
Опитаним було запропоновано також визначити і якість надання послуг операторами відділів обслуговування клієнтів ПАТ "Чернівцігаз". Понад 89 % учасників анкетування інформацію, яку вони отримали від операторів, вважають корисною, 73,5% - на відмінно оцінили повноту та зрозумілість наданої інформації, а 79,1% відзначили доброзичливе відношення працівників підприємства.
Опломбовані пластикові скриньки відтепер будуть знаходитися постійно у всіх відділах обслуговування клієнтів, де компанією здійснюється ліцензійна діяльність з постачання та розподілу природного газу. Споживачі матимуть змогу й надалі звертатися письмово до Голови правління ПАТ "Чернівцігаз" та надавати свої пропозиції або побажання щодо якості обслуговування і отримання послуг.
21-04-2015, 15:49
0
1 185