RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

На Буковині - найменш активні онлайн-покупці в Україні

Найактивнішими онлайн-покупцями в Україні є жителі столиці. На їх частку припадає 31% всіх покупок. Другими в рейтингу активності покупців йдуть жителі Дніпропетровської області - на їх частку припадає 9% всіх покупок. І замикають трійку лідерів харків'яни - 8%.

Про це розповіла директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова, пише Gigamir

За даними Юлії Шилової, жителі Донецької області за рік спустилися в рейтингу на три позиції і зараз посідають п'яте місце з часткою в 6% від усіх покупок. А ось в Кіровоградській області кількість покупців за останній рік подвоїлася, і вона піднялася в рейтингу активності покупців з 20 місця на 9-е. Новачок рейтингу - Миколаївська область. Зараз на частку її жителів припадає 2,2% всіх покупок.

"Вибули з рейтингу жителі Криму, а Луганська область перемістилася на 20 місце. В цілому покупці LeBoutique із зони АТО масово переїхали жити і працювати в Київ, Харківську, Кіровоградську, Миколаївську, Одеську, Запорізьку та Вінницьку області. При цьому вони залишаються активними покупцями одягу , взуття та аксесуарів ", - повідомляє експерт.

У топ-5 регіонів з найменшою кількістю активних покупців потрапили Волинська, Чернівецька, Тернопільська, Чернігівська та Луганська області.

"Така низька споживча активність (крім Луганської області) пояснюється тим, що в Чернівецькій області онлайн-покупки замінюються місцевими оптовими ринками, а у Волинській, Тернопільській та Чернігівській області - власної легкою промисловістю. Також Волинська, Чернівецька та Тернопільська області - це регіони, в яких висока частка трудової міграції, відповідно, там потреба в одязі та взутті закривають передачі з Європи ", - констатує Юлія Шилова.

Прогнозуючи, як може змінюватися купівельна активність протягом 2015 року, директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова зазначила, що на це впливає маса чинників: починаючи з того, чи вчасно виплатили зарплати на містоутворюючих підприємствах, і закінчуючи погодою, ціною на м'ясо, бензин і банани.

"В цілому ми налаштовані оптимістично і розраховуємо вирости за 2015 на 20% порівняно з минулим", - резюмувала Юлія Шилова.
Редактор: Микола Кобилюк
24-03-2015, 22:52
Коментарів 0 Переглядів 2 640


Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік

Дівчина спакувала потрібні військовим речі в коробки, які так і назвала – "коробка допомоги"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.