Чернівчани частіше почали звертатись до "Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)" міської ради. Крім того, у планах Центру розширення можливостей надання послуг через мережу Інтернет.
Про це йшлося на прес-конференції за підсумками діяльності ЦНАПу.
- Наш Центр був створений у 2012 році, - розповідає керівник ЦНАПу Петро Луців. - А з квітня 2014 року надання адмінпослуг, в т.ч. документів дозвільного характеру відбувається за принципом "єдиного вікна", через державних адміністраторів. Ми співпрацюємо із виконавчими органами міської ради, районними у місті радами, територіальними органами центральних органів виконачої влади тощо.
У грудні міський голова Олексій Каспрук підписав договір про організацію надання адміністративних послуг Управління Держземагенства у м. Чернівці через наш Центр. Тому зараз до 140 різних видів адмінпослуг додалося ще надання відомостей з державного земельного кадастру, з документації із землеустрою, з технічної документації тощо.
"Наступного року ми плануємо зробити деякі нововведення. По-перше, це комп’ютерно-технічне й програмне забезпечення. Для того, щоб адміністратор міг оперативно прийняти людину, посприяти їй у формуванні певного пакету документів. Ми працюємо над тим, і законодавство це дозволяє, щоб був доступ в адміністраторів до баз даних державних органів та органів місцевого самоврядування, - додав керівник ЦНАПу.
Також він повідомив, що наступного року має розпочати роботу власний сайт Центру надання адміністративних послуг.
- Спочатку плануємо створити сайт. Там буде запроваджено он-лайн консультування. А також планують встановити електронну чергу для відвідувачів. Загалом такі інновації дозволять більш оперативно вести спілкування та інформування заявників, - зазначив Петро Луців.
18-12-2014, 11:58
0
1 624