Протягом 2013 року міжнародні регулярні рейси аеропорту "Чернівці" зменшилися на 45%. Приблизно на стільки ж знизилися доходи комунального підприємства.
Про це у п’ятницю на зборах працівників повідомив
директор аеропорту Віктор МИРОНЮК.За його словами, стан справ на підприємстві дуже погіршився, і це може призвести до закриття аеропорту.
"На мою думку, такі результати роботи були зумовлені відсутністю злітно-посадкової смуги, яка могла би забезпечити прийом важких повітряних суден. У зв’язку з цим у літній період не відбувалися чартерні міжнародні туристичні рейси до Туреччини та Болгарії, неодноразово поновлювалися й припинялися рейси до Києва. І немає вини в підприємства у тому, що ці рейси відмінялися. Ми робили все, що від нас залежало, щоб ці рейси виконувались. Але мала кількість пасажирів, часті відміни рейсів авіакомпаній призводило до того, що пасажиропотік зменшився, що у свою чергу змушувало авіакомпанію закривати або призупиняти виконання регулярних рейсів. Наші доходи від здійснення діяльності у порівнянні з 2012 роком від внутрішніх рейсів зменшились на 42,1%, від міжнародних рейсів – на 59,1%", - повідомив Віктор Миронюк.
"В даний час злітно-посадкова смуга знаходиться у критичному стані. Термін експлуатації асфальтно-бетонних покриттів злітно-посадкових смуг становить 11 років. Смуга на аеродромі побудована у 1986 році. З того часу жодного разу не проводили капітальні ремонти. Нині злітно-посадкова смуга має дворазове перевищення терміну експлуатації. Не маючи повноцінної смуги для прийому важких літаків, підприємство виживало, як могло. Зменшувалась закупівля необхідних матеріалів для підтримання смуги у зимовий період, рідини для обливу повітряних суден, бітуму для заливу тріщин на злітно-посадковій смузі, які утворювалися внаслідок атмосферного впливу", - розповів директор аеропорту.
"Сьогодні аеропорту загрожує закриття контролюючими організаціями за двома параметрами: непридатність світлосигнальних приладів і злітно-посадкової смуги. А як наслідок – заборгованість по зарплаті та неминуче звільнення персоналу. Це створює ситуацію, в якій місто й область втратять аеропорт перш за все, як господарюючий об’єкт. Відомо, що винесення такого рішення однією з контролюючих служб автоматично стимулює такі ж рішення збоку інших. До того, якщо аеропорт навіть тимчасово втратить статус міжнародного, то для згоди на відновлення цього статусу потрібно буде більше часу. У цьому випадку, всі аероперевізники, що використовують чи бажають використовувати аеропорт "Чернівці", змінять схеми роботи та переорієнтуються на інші аеропорти західного регіону. Негативні наслідки ймовірного закриття аеропорту будуть позначатися на діяльності підприємства багато років, навіть якщо будуть вкладені величезні кошти на його реконструкцію. Контролюючі органи розуміють важливість аеропорту "Чернівці", але без активних дій міста, області та держави довго чекати не будуть", - додав В. Миронюк.
Разом з тим, керівництво аеропорту та його працівники звернулися до Чернівецької міської ради з проханням допомоги.
21-02-2014, 18:59
0
3 335