RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » На Буковині таки думають будувати новий міст через Дністер

На Буковині таки думають будувати новий міст через Дністер

На Буковині таки хочуть будувати новий міст через Дністер, що сполучатиме Чернівецьку та Хмельницьку області. Попри те, що ще не завершився ремонт старого моста та об'їзної дороги біля Хотина, дорожники вже отримали проект розробки по будівництву нового.

Дорожники кажуть, що на його зведення потрібно 2 роки. Стосовно дати початку робіт дають класичну відповідь: "Коли з'являться гроші", а їх треба 650 млн.грн.

- Нині Українським державним інститутом з проектування об'єктів дорожнього господарства виконано проект розробки по будівництву нового моста з підходами до нього, розповів molbuk.ua начальник служби автомобільних доріг у Чернівецькій області Ігор Гах, - довжина — 4 км., а ширина — 7 метрів. Він починатиметься від кільця в Атаках і виходитиме за селом Жванець на Хмельниччині. Очікувана вартість до 650 млн.грн. Власне міст завдовжки 284,8 м. І підходи до нього. Разом — 4 км. Підходи до моста плануватимуться на перспективу. Вони матимуть чотири смуги руху. По дві полоси в кожному напрямку. Це — перша категорія. Передбачається черговість будівництва. Тобто, в першу чергу зроблять дві смуги. Орієнтовна вартість першої черги — 400 млн.грн. Але це поки передпроектні розробки. Готується завдання провести тендер та визначитися із підрядником, який цьогоріч приступить до виконання проектних робіт.
Хоч старий міст і ремонтують і він має прослужити 20 — 50 років, але збільшується інтенсивність руху, грузопотоку та навантаження. Вимагається розглядати перспективу будівництва нового мотса. Тим більше, зараз рух здійснюється через населені пункти Атаки та Жванець. Будівництво нового мотса виключає рух через ці населені пункти. Час завершення будівництва залежить від фінансування, потужностей підрядника. Будівництво може тривати два роки. Стосовно того, чи видялять гроші, питання не до мене. Але сенс є. Якщо дивитися на навантаження, які в майбутньому будуть на цій дорозі, то просто не дозволять. Щоби дорога проходила через населені пункти.

На уточнююче запитання "Що це далека перспектива", Ігор Гах відповів, що хотів би, щоби перспектива була не дуже далекою. І зазначив, що хотів би залучити до робіт підрядника ВАТ "ВП Мост-1", який нині ремонтує старий міст.
Редактор: misha
18-07-2013, 17:30
Коментарів 0 Переглядів 2 684

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.