За оцінками експертів, конкурентноспроможність України у сфері туризму за рік перемістилася з 85-го на 76 місце. Про це стало відомо під час участі України 6-10 березня у 47-мій туристичній виставці ITB Berlin. За сприяння Німецького Товариства Міжнародного Співробітництва (GIZ) на національному стенді під гаслом "Magic Ukraine" нашу країну представила Автономна Республіка Крим, Дніпропетровськ, Київ, Львів, Чернівці та інші міста України.
За оцінкою Кельнської бізнес-школи, виставкова експозиція України увійшла у п’ятірку кращих в категорії "Європа" (2012- 9-те місце).
Вагомий внесок до цього результату внесли Чернівці та Буковина.
Наш регіон був яскраво представлений друкованою рекламною продукцією: буклети, путівники, флаєри, мапи, візитівки. А з особливою атмосферою гостинності нашого краю відвідувачі виставки могли познайомитись завдяки відеороликам та фотофільмам про Буковину та Чернівці, а саме: про активний туризм і відпочинок в горах, про найцікавіші події та об’єкти буковинського краю, серед яких перлина буковинської етнікі – "Маланка-фест". На головному стенді України з 8 по 10 березня впродовж години відбувалася презентація туристичного потенціалу, різних маршрутів, культурного надбання та прикладного мистецтва краю. Туристичні оператори "Навколо світу" та "Круїз-2000" розробили туристичні маршрути по місту та області, з врахуванням отримання туристами особливих вражень та емоцій від відвідування нашого краю. Тому були презентовані маршрути активного та екстремального туризму, відпочинку в Буковинських Карпатах та на "Дністровській Рив’єрі", а також відвідування міста Чернівці, яке розкриває всю його унікальність та різноманітність.
Родзинкою не тільки чернівецького, а й національного стенду, стала виставка буковинської мотанки та майстер-клас з її виготовлення, який представляла народна майстриня Оксана Атаманюк.
Ця виставка – черговий крок до ознайомлення світової спільноти з туристичними ресурсами України, а також Буковини, зацікавленості у її відвідуванні та відпочинку.
13-03-2013, 20:05
0
2 134