Підсумкові дані Інспекції захисту прав споживачів виявили, що у 2012-му році буковинці найбільше скаржилися на побутову техніку та цифрове обладнання.
– Найбільше скарг від людей – на побутову техніку, комп’ютери, телефони, пластикові вікна та двері, – каже Віктор Васильович. – За скаргами щороку здійснюємо понад сто позапланових перевірок. Нині судимося з виробниками пластикових вікон за скаргою споживачів, у яких вікна тріснули через два роки після встановлення.
Неприємна історія трапилася з однією чернівчанкою. Пенсіонерка, почувши рекламу на радіо, купила за вісім тисяч гривень вітамінні добавки, сподіваючись полікувати суглоби. Препарати доставив кур’єр. Коли жінка побачила, що вони не допомагають, звернулася до фірми ще раз. Їй порадили для цілковитого ефекту купити ще препарати за п’ять тисяч гривень. Коли це не допомогло, звернулася до нас. Почали з’ясовувати, хто виробник, але за юридичною адресою такої фірми не було. А жінка витратила на ті непотрібні препарати 13 тисяч гривень. Вона так перейнялася тим, бо гроші позичила, що навіть погрожувала покінчити життя самогубством. Наш працівник заспокоювала її, допомогла скласти заяву до правоохоронних органів. Можливо, це допоможе.
За словами чиновника покупцям варто бути уважнішими, коли вони купують товари - брати чек, розпитувати про гарантію та скаржитися у разі покупки неякісного товару.