Робота зі
створення сервісу для викликів екстренних служб глухонімими людьми у Чернівцях пригальмувалась.
Зі слів ініціаторів створення, їм не вдається зібрати необхідну інформацію.
Як розповів співзасновник інфоцентру таксі “Вконтакте” Андрій Павлуцький, їм не вдається дійти спільного знаменника із керівництвом Чернівецького УТОГ.
- Наразі вже досягнуто домовленості з усіма оперативними службами міста, - каже Андрій Павлуцький, - у міліції, швидкій та та інших службах обговорили нашу пропозицію і дійшли до висновку, що потрібно це зробити. Вони провели відповідні наради з колективами. Проте з керівництвом УТОГу ми ніяк не можемо знайти спільної мови. Нам потрібні номери телефонів глухонімих мешканців Чернівців аби занести їх у нашу базу даних. Це дало би змогу диспетчеру бачити, що повідомлення надійшло від абонента №1, №2 чи №2000, а не від якогось жартівника, котрий вирішив позбиткуватися з міліції чи пожежників. Оскільки ми виступаємо ретрансляторами — відповідальність за хибний виклик лягає на нас. Але керівництво УТОГ відмовило нам, зсилаючись на “Закон про захист персональних даних”.
3-07-2012, 20:01
0
1 559