Робота зі
створення сервісу для викликів екстренних служб глухонімими людьми у Чернівцях пригальмувалась.
Зі слів ініціаторів створення, їм не вдається зібрати необхідну інформацію.
Як розповів співзасновник інфоцентру таксі “Вконтакте” Андрій Павлуцький, їм не вдається дійти спільного знаменника із керівництвом Чернівецького УТОГ.
- Наразі вже досягнуто домовленості з усіма оперативними службами міста, - каже Андрій Павлуцький, - у міліції, швидкій та та інших службах обговорили нашу пропозицію і дійшли до висновку, що потрібно це зробити. Вони провели відповідні наради з колективами. Проте з керівництвом УТОГу ми ніяк не можемо знайти спільної мови. Нам потрібні номери телефонів глухонімих мешканців Чернівців аби занести їх у нашу базу даних. Це дало би змогу диспетчеру бачити, що повідомлення надійшло від абонента №1, №2 чи №2000, а не від якогось жартівника, котрий вирішив позбиткуватися з міліції чи пожежників. Оскільки ми виступаємо ретрансляторами — відповідальність за хибний виклик лягає на нас. Але керівництво УТОГ відмовило нам, зсилаючись на “Закон про захист персональних даних”.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам
зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.