Карликова комета Хонди-Мркоса-Пайдушаковой (45P/Honda-Mrkos-Pajdusakova) у понеділок, 15 серпня, пролетить на мінімальній відстані від нашої планети - в 8,9 мільйона кілометрів, що стане її найтіснішим зближенням із Землею за період з початку 20 століття до 2148.
Про це повідомляє ТСН.

Комета 45P була відкрита 3 грудня 1948 японським астрономом Мінору Хондою і, незалежно від нього, була виявлена словацьким астрономом Людмилою Пайдушаковою і чехом Антоніном Мркосом. У той момент комета проходила на відстані 0,43 астрономічних одиниці від Землі (64 мільйона кілометрів).

Комета відноситься до так званого "сімейства Юпітера" - групі короткоперіодичних комет, які віддаляються від Сонця приблизно на відстань великою піввісі орбіти цієї планети. Її період обігу, як свідчать розрахунки астрономів, становив 5,5 року, проте після зближення з Юпітером в 1935 році зменшився до 5,3 року.

Згідно з розрахунками вчених, розмір ядра комети 45P становить лише 0,9 кілометра - це карликова комета. Розміри ядер комет можуть досягати декількох десятків кілометрів. Наприклад, розмір ядра "великої комети 1997 року", комети Хейла-Боппа, становить від 40 до 60 кілометрів, а комети Галлея - близько 15-11 кілометрів.

У понеділок, 15 серпня, в 08.16 за Гринвічем комета зблизиться 45P із Землею на відстань 0,06 астрономічних одиниць (8,9 мільйона кілометрів). У цей момент комета перебуватиме в приполярному південному сузір'ї Столовой гори, і її не можна буде спостерігати в північній півкулі.
12-08-2011, 18:23

На Буковині ледь не лінчували підозрюваного у педофілії: поліція відкрила справу - відео
Правоохоронці відкрили кримінальне провадження щодо чоловіка, підозрюваного у згвалтуванні
У Чернівцях суд відмовив у задоволенні позову «Опоблоку» до газети «Час»
Політична партія вимагала спростувати публікацію "Реваншу регіоналів на Буковині не буде"
«Матюкався і штовхав у шию»: у Чернівцях у дитсадку поскандалили депутат і чиновник
Чесанов нібито вимагав у Мартинюка написати заяву на звільнення: посадовець готує заяву в поліцію, депутат каже, що такого не було
Файний депутат - то митий депутат і мольфар Дєдушка. Блог Мостіпаки
Короткий огляд політичних подій за минулий тиждень - у блозі Олександра Мостіпаки
Готуйся до зими вчасно: котли Kronas подбають про тепло в оселі (на правах реклами)

Серпнева спека змушує думати про холод ледь не щомиті... А завбачливі так узагалі вже сьогодні замислюються про зимові морози! А й справді, чому б не обрати опалювальне устаткування прямо зараз?
Z-тариф від Київстар: скільки коштуватиме безлімітне спілкування та інтернет для буковинців? (новини компанії)

Жителі Буковини отримають тариф із необмеженим спілкуванням у мережі Київстар, безлімітний мобільний інтернет і 100 хвилин за кордон – лише за 55 грн.
Зберегти тепло допоможуть котли від "ІнсталПро" (на правах реклами)

Кожен власник будинку чи квартири прагне зменшити витрати на опалення та гаряче водопостачання власного житла
ТОВ "Бібі фешн" запрошує на роботу (на правах реклами)

У зв’язку з розширенням виробництва ТОВ "Бібі Фешн" оголошує додатковий набір на посади
ЧТЕІ КНТЕУ – понад 50 років на ринку освітніх послуг Буковини (на правах реклами)

Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету – заклад вищої освіти, який функціонує на ринку освітніх послуг Буковини понад 50 років
Святкуємо день народження Фірмового магазину в Чернівцях (на правах реклами)

Ми запрошуємо Вас на День народження! 21 липня виконується рівно рік із моменту відкриття магазину! Приходьте на святкування на 9:00 і пориньте в атмосферу знижок та драйву
Канікули з користю: комп'ютерний табір від "ШАГ" (на правах реклами)

Мала Комп’ютерна Академія “Шаг” дає прекрасну можливість поєднати приємне з корисним навіть улітку. Мова йде про 11-денні ненав’язливі заняття, що проходять у захопливій ігровій формі.
Болить горло? Їжте морозиво