Протягом першого кварталу нинішнього року до Чернівецької обласної державної адміністрації надійшло 1 тис. 77 звернень громадян, що на 30% більше, ніж за перший квартал минулого року. Поштою надійшло 846 звернень, що на 25% більше від минулорічного. На особистих прийомах керівництва облдержадміністрації прийнято 231 громадянина, що вдвічі більше, ніж за аналогічний період минулого року, з них 92 – прийнято головою облдержадміністрації. Збільшилась кількість звернень мешканців області до Адміністрації Президента України, Верховної Ради України, зменшилась – до Кабінету міністрів України. Надійшло 258 звернень за телефоном урядової “гарячої лінії”.
У першому кварталі цього року спостерігалося значне збільшення кількості колективних звернень, що пов’язано з ліквідацією наслідків минулорічного стихійного лиха, присвоєнням почесного звання “Мати-героїня” та виплатою відповідної винагороди, а також з введенням експериментальних соціальних карток.
Результат розгляду питань, порушених у листах та усних зверненнях, свідчить, що близько 38% від загальної їх кількості стосується соціальних питань. Зокрема, мешканці області просять надати матеріальну допомогу на лікування та вирішення невідкладних соціально-побутових проблем.
Збільшилась кількість звернень від інвалідів війни, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, пенсіонерів. 21% від загальної кількості скарг стосуються питань житлово-комунального та дорожнього господарства. Найбільш нагальні проблеми населення – протікання дахів у будинках як старої, так і сучасної забудови, незадовільний стан каналізаційної мережі, ремонт будинків. Нагальним залишається й питання поліпшення житлово-побутових умов проживання. Про це повідомляє прес-служба облдержадміністрації.
4-05-2011, 12:17
0
1 751