Найбільше скарг до Чернівецького обласного управління у справах захисту прав споживачів надходить на неякісні комунальні послуги. Про це повідомив начальник управління Борис Баглей.
Зокрема, левова частка таких скарг стосується послуг "Чернівціводоканалу". Це підприємство, за словами Б.Баглея, саме повинно безкоштовно проводити планову повірку водолічильнкиів чернівчан. З цього приводу є і відповідне рішення суду за позовом управління у справах захисту прав споживачів. У випадку, якщо водоканал відмовляється забезпечити планову повірку лічильника, Б.Баглей порадив споживачам звертатися зі скаргами до управління (т.52-72-02).
Також, за словами начальника, порушенням з боку водоканалу є надсилати споживачам, котрі не мають лічильника, вимоги встановити такий прилад з рекомендацією зробити це у двох-трьох визначених фірмах.
- Водоконал не має права позпозбавляти споживача вибору і нав’язувати йому послуги окермих фірм”, - зазначив Б.Баглей
14-03-2011, 13:22
0
2 386