Колаж molbuk.ua
Мешканці вулиці Кишинівської та прилеглих у Чернівцях скаржаться на погану якість води із Прутського водозабору. Зазначають, що вона залишає темний осад: фільтри після неї швидко чорніють, і їх доводиться замінювати мало не щодня. Це негативно позначається на здоров’ї. Така ситуація, мовляв, у всіх, хто користується водою із Прутського водозабору.
Про це ідеться у публікації "МБ" від 9 січня, пише molbuk.ua
Люди змушені пити і готувати їжу тільки на бутильованій воді, а тією, що з крана, користуються лише як технічною. Як наслідок, на місяць витрачають понад пів десятка тисяч гривень на фільтри та воду для пиття.
За словами мешканців, такою вода раніше не була. Її стан погіршився близько двох місяців тому.
Ось так виглядають щойно замінені фільтри. Фото мешканців вулиці Кишинівської.
Фільтри через 2 хвилини після використання. Фото мешканців вулиці Кишинівської.
Стан фільтрів через 10 днів використання. Фото мешканців вулиці Кишинівської.
Кореспондентка molbuk.ua звернулася по коментар до "Чернівціводоканалу". Гендиректор підприємства Андрій Колесник стверджує, що вода як і з Прутського, так і з Дністровського водозаборів – якісна, а за деякими характеристиками прутська навіть краща. Тож припускає, що причина – у внутрішньобудинкових або вуличних мережах.
"Найімовірніше, там локальна аварія в мережах. І це все списують на водогін. Візьміть найчистішу воду, налийте в брудну склянку. То питання буде до води чи до склянки? Якби це було масово, ми би вже давно розібралися в причині", – каже Андрій Колесник.
Водоканал не здійснював жодних робіт, які б спричинили негативний вплив на якість води, запевняє начальниця виробничо-технічного відділу підприємства Наталія Дутчак.
"Навпаки, минулорічні роботи на водогоні значно покращили якість. До того ж у нас змішана подача води. Мало місць, де лише прутська чи дністровська вода. Із Прутського водозабору воду подають не тільки на вулицю Кишинівську. Тож якби щось було не так, скаржився би, мабуть, весь район", – вважає Наталія Дутчак.
Вона також припускає: поряд із будинком могли вести ремонтні роботи, і щось потрапило у мережу. Утім, це можна виправити, достатньо звернутися до аварійно-диспетчерської служби.
"Ми можемо виїхати спільно з Держпродспоживслужбою та іншими організаціями контролю, відібрати проби й дослідити воду. За потреби можемо додатково промити мережі", – каже фахівчиня. – Якість води контролюють постійно. І не тільки сам водоканал, а й Держпродспоживслужба та інші органи. Вони відбирають воду для проб і на водозаборах, і на мережах міста. Якби ми не дотримувалися норм, це би було дуже суворе порушення. Питання якості води завжди на контролі і в пріоритеті”.
Водоканал обробляє всю воду до якості "питної води, призначеної для споживання людиною", стверджує Наталія Дутчак.
"Я п’ю сиру воду з крана. Навіть не кип’ячу. Цікаво, що завжди, коли падає продаж бутильованої води, з’являються скарги на якість води із крана", – зауважує працівниця водоканалу.
Куди звертатися:
Аварійно-диспетчерська служба "Чернівціводоканалу":
тел. 0509116262
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Сьогодні, 13:42
0
707