У Чернівцях працює Муніципальний контакт-центр: з якими питаннями можна звертатися

Новини Чернівців / новини
1 327
0


У Чернівцях діє Муніципальний контакт-центр. Його мета – оперативне реагування на ваші звернення щодо аварійних ситуацій.

Про це повідомляє Чернівецька міська рада.



У Муніципальному контакт-центрі реєструють звернення та направляють їх "за адресою" виконавця. Можна телефонувати з приводу різних питань.

Аварійна ситуація. Пошкодження мереж водопостачання та водовідведення, тепло-, газо- і енергопостачання.

Неполадки. Не працює вуличне освітлення чи підземний смітник; не їздить чи застряг ліфт.

Проблеми з громадським транспортом. Автобуси чи тролейбуси не дотримуються графіка руху, не працює валідатор та інші питання пов’язані із цим напрямком.

Проблеми з прибиранням та вивезенням сміття. До прикладу, неякісно прибирають вулиці, зупинки чи громадські простори, утворилося стихійне сміттєзвалище або ж просто нерегулярно вивозять сміття.

Утримання доріг. Утворилася яма, провалився люк, потрібне грейдерування чи підсипка дороги.

Питання щодо експлуатації житлового фонду. Протікає дах, підтоплює підвал чи вулицю і так далі.

Надзвичайна ситуація. У випадку негоди повалило дерево, вивіску чи рекламну конструкцію, нанесло сміття чи каміння.

Окрім того, працівники контакт-центру консультують з більшості питань життєдіяльності міста, соцзахисту, освіти та медицини.

Номери контакт-центру: 15 80, 050 222 15 80, 58 88 88, 54 48 07.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують