У Чернівцях діє Муніципальний контакт-центр. Його мета – оперативне реагування на ваші звернення щодо аварійних ситуацій.
Про це повідомляє Чернівецька міська рада.
У Муніципальному контакт-центрі реєструють звернення та направляють їх "за адресою" виконавця. Можна телефонувати з приводу різних питань.
Аварійна ситуація. Пошкодження мереж водопостачання та водовідведення, тепло-, газо- і енергопостачання.
Неполадки. Не працює вуличне освітлення чи підземний смітник; не їздить чи застряг ліфт.
Проблеми з громадським транспортом. Автобуси чи тролейбуси не дотримуються графіка руху, не працює валідатор та інші питання пов’язані із цим напрямком.
Проблеми з прибиранням та вивезенням сміття. До прикладу, неякісно прибирають вулиці, зупинки чи громадські простори, утворилося стихійне сміттєзвалище або ж просто нерегулярно вивозять сміття.
Утримання доріг. Утворилася яма, провалився люк, потрібне грейдерування чи підсипка дороги.
Питання щодо експлуатації житлового фонду. Протікає дах, підтоплює підвал чи вулицю і так далі.
Надзвичайна ситуація. У випадку негоди повалило дерево, вивіску чи рекламну конструкцію, нанесло сміття чи каміння.
Окрім того, працівники контакт-центру консультують з більшості питань життєдіяльності міста, соцзахисту, освіти та медицини.
Номери контакт-центру: 15 80, 050 222 15 80, 58 88 88, 54 48 07.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
6-03-2023, 18:21
0
1 258