Щодня контролери в тролейбусах Чернівців штрафують у середньому по 25 пасажирів, які не оплатили за проїзд. За безквитковий проїзд пасажир отримає штраф у 20-кратному розмірі разової поїздки, тобто 200 гривень.
У Чернівецькому тролейбусному управлінні зазначають, що пасажир має право оскаржити постанову про накладений штраф, пише molbuk.ua.
У тролейбусному управлінні зазначають, що відповідальність за безквитковий проїзд у комунальному транспорті несе пасажир, тому після оплати проїзду потрібно зберегти квиток до закінчення поїздки або ж на вимогу контролера пред’явити підтвердження транзакції на мобільному телефоні.
Як у пасажирів перевіряють оплату за проїзд?
"Контролери працюють щодня на різних маршрутах. Інспекторами покривається від 5 до 8 маршрутів одночасно. Вони мають спеціальні термінали, які перевіряють оплати банківською або транспортною картою. Інформація відображається у внутрішній автоматизованій системі обліку. Якщо оплата здійснюється за допомогою QR-коду або в терміналах самообслуговування, то ми перевіряємо дійсність квитка: дату, час оплати", – пояснює керівниця інформаційного відділу Ксенія Гунчак.
Як можна сплатити штраф за безквитковий проїзд?Пасажир отримує штраф відповідно до ст. 135 Кодексу України про адміністративні правопорушення у випадку безквиткового проїзду або відсутності підтвердження оплати за проїзд. Штрафні санкції застосовують одразу на місці. Для цього у контролерів є спеціальні номерні квитанції. Тож пасажир може оплатити штраф на місці. Якщо порушник поводить себе агресивно або відмовляється назвати свої дані, контролери мають право викликати поліцію.
Якщо пасажир не сплатив штраф, що далі відбувається?
“У більшості випадків порушники на місці оплачують адміністративне стягнення і отримують відповідні документи про погашення штрафного квитка. Штраф має бути сплачений порушником не пізніше як через п'ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу. Із зафіксованих порушень стягнення погашається одразу у 85%. У випадку неоплати у встановлений законодавством термін надсилається до примусового виконання в органи державної виконавчої служби України. Після чого із порушника стягується подвійна сума штрафу”, - зазначають у ЧТУ.
Як оскаржити накладений штраф?
Пасажир має право оскаржити постанову про накладений штраф протягом 10 днів з моменту її отримання. Для цього потрібно звернутися з офіційним запитом на електронну пошту підприємства: trolli1897@gmail.com та підтвердити факт оплати за проїзд. У ЧТУ звіряють усі фактичні дані й надсилають відповідь пасажиру. Також це можна зробити це за номером телефону: 067 112 13 10 (Viber).
Якщо пасажир надіслав документи, які підтверджують оплату адміністративного стягнення, постанова вважається виконаною.
7-01-2023, 12:06
5
11 760