RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Скріншот із соціальної реклами
У мережі з'явилась нова соціальна реклама про теплопостачання в Чернівцях. Адже наразі борг споживачів за тепло складає 78 мільйонів гривень.

Про це повідомляє "Чернівцітеплокомуненерго".



У відео у жартівливій формі розповідається про МКП "Чернівцітеплокомуненерго", яке працює "з любов'ю, щоб мешканцям міста було тепло".

На підприємстві запевняють, що такі нестандартні заходи допомагають зменшити заборгованість.

Станом на 13 грудня забогованість споживачів складала понад 84 мільйони гривень. А після того, як вийшов перший соціальний ролик, у якому закликали "не тягнути, а сплачувати за тепло", вдалося зменшити суму боргу за спожите тепло на 6 мільйонів гривень за 5 днів.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
2-01-2023, 18:18
Коментарів 0 Переглядів 1 563



Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми

Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.