RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Сьогодні, 7 червня, у Чернівецькому торговельно-економічному інституті Державного торговельно-економічного університету відбувся круглий стіл, де керівництво разом із викладачами кафедр маркетингу та менеджменту обговорювали важливість розвитку бренду в умовах євроінтеграції.

Про це повідомляє кореспондентка molbuk.ua.







Заступник директора з науково-методичної роботи, міжнародних зв’язків та інноваційного розвитку Василь Кифяк зазначає, що основна мета сьогоднішньої зустрічі – вирішення стратегічних цілей міста до 2027 року та виявлення невикористаних особливостей Буковини.





"Ми думаємо про перспективи та облаштування нашого міста у післявоєнний період. У цьому допомагають бренди, вони мають відображати стратегію розвитку області чи території. З цього заходу ми виокремимо основні поради: що робити і на яких принципах варто формувати бренди", - каже Василь Кифяк.
На прикладах всесвітньо відомих брендів були продемонстровані приклади, як слід просувати серед суспільства власний бізнес та як зацікавити ним цільову аудиторію.





"Бренд – візитівка міста, в яку закладаються цілі та мета його подальшого розвитку. Сьогодні наш бренд – гуманітарна місія, допомогти тим, хто цього потребує. Ми створили базу вільних приміщень, створили комунікацію між чернівецьким бізнесом та східним регіоном України. Зараз в наших зусиллях – надати тимчасовий прихисток. Якщо підприємництво вирішить тут зупинитися, відкрити свою філію, то надалі організовуємо з ними юридичні домовленості для того, щоб сплачувалися податки до чернівецької громади", - зауважує заступниця директора соціально-економічного розвитку та стратегічного планування Чернівецької міської ради Руслана Сідляр.



Також пані Руслана додає, що при Чернівецькому департаменті соціально-економічного розвитку працює центр підтримки підприємництва, де надається консультаційно-юридична допомога щодо бізнесу, який здійснив релокацію.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Алісія Давид
7-06-2022, 14:00
Коментарів 0 Переглядів 1 380

Теги -
Озеро біля села Чорнівка було дуже популярним місцем відпочинку

Ворожі цілі, які порушили повітряний простір Чернівецької області, знешкоджені на території сусідніх областей

Що зміниться на Буковині в графіках погодинних знеструмлень?
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".