Раніше надавачі комунальних послуг повідомляли, що відмовилися від планових робіт і виконують лише аварійні. Але зараз вони відновлюють свою повноцінну роботу.
Чи може до вас у будинок прийти зараз контролер для перевірки показників лічильника чи його заміни, molbuk.ua запитав у надавачів комунальних послуг.
"Чернівцігаз" повідомили, що наразі повністю відновили роботу. Клієнтські простори 104.ua в Чернівецькій області працюють та готові допомагати клієнтам з розв'язанням проблем. Тож у будинок може прийти контролер "Чернівцігазу".
"Ми повернулися до того, що підприємство має працювати, все має функціонувати. Тому всі служби зараз у нас працюють, як працювали досі. Ми газифікуємо будинки, усуваємо витікання газу, працюємо на повну потужність. Усім зараз потрібно працювати для того, щоби функціонувала наша область і країна" , – запевнила начальниця департаменту зовнішніх відносин "Чернівцігаз" Вікторія Голодняк.
У "Чернівцігазі" повідомили, що наразі здійснюють низку планових робіт, у тому числі й повірку лічильників. Вона відбувається по всій області.
А ось щодо боржників, то їх поки що не будуть відключати. Та все ж просять розраховуватися за газ. Це можна зробити онлайн через усі доступні методи, як і до війни.
"Достатньо сплатити за комунальні послуги, хоча б частинами. Адже кошти, сплачені споживачами, спрямовуються на забезпечення роботи критичної інфраструктури", – зазначають у "Чернівцігазі".
У "Чернівціобленерго" теж продовжують працювати у штатному режимі та вже відновили планові роботи, які були скасовані 24 лютого. Будуть виконувати капітальне будівництво високовольтних мереж. Про планові роботи в електромережах споживачі можуть дізнатися на офіційному сайті "Обленерго".
Також споживачам можуть замінювати електролічильники, термін придатності яких вже закінчився. Якщо споживач за власним бажанням планує
замінити лічильник, йому потрібно самому придбати прилад обліку, бо поки що в обленерго їх немає. Але для споживачів безкоштовно здійснять контроль придбаного лічильника.
Контролери "Чернівціобленерго" можуть відвідувати споживачів для фіксації показників індивідуальних лічильників, адже вони надалі продовжують виконувати свої обов’язки. Якщо контролер не зафіксує показник, а споживач
вчасно не повідомить його у дні прийому (два останні – три перші дні місяця), тоді система автоматично нарахує середній обсяг споживання.
У "Чернівціобленерго" зауважують, що більшість споживачів знає контролерів, які закріплені за їхніми адресами. Наразі жодних замін працівників не було і не планується.
У період дії воєнного стану споживачів, які не заплатили чи заплатили частково за спожиту електроенергію, не відключають. Винятки – розкрадання електроенергії. Проте просять споживачів сплачувати за комунальні послуги у
повному обсязі.
У "Чернівціводоканалі" без обмежень працює Центр обслуговування споживачів, що на вулиці Головній, але скоротили графік роботи: з 09.00 до 17.00. Також найближчим часом центр планує переїхати у приміщення на вулиці Героїв Майдану, біля ЦНАПу.
"Ми в січні попередили споживачів: якщо у них не повірені лічильники, оплата буде нараховуватися не за показниками, а за нормативами, і для багатьох людей суми були б значно вищими. Це мали запроваджувати з березня. Але на період воєнного стану таке рішення скасували.Але споживачам все одно варто повірити лічильники (раз на чотири роки – авт.). Організації, які це роблять, теж відновили свою роботу. Але є черга, бо вони два тижні не працювали", – розповіла директорка Центру обслуговування споживачів "Чернівціводоканал" Оксана Побєда.
Також поки що не будуть вживати жодних заходів щодо боржників. Але просять не накопичувати борги, а сплачувати по можливості.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
27-03-2022, 10:47
0
5 137