Компанія Укрзалізниця потрапила у черговий скандал через потяг "Київ–Чернівці".
Як повідомив на своїй сторінці у Facebook Дмитро Пальчиков, він разом із друзями вирішив поїхати до Чернівців у вихідні 117-тим потягом.
"Вагон 15. Приходимо, а вагону немає. Вагону №15 в 117 поїзді Київ-Чернівці - НЕМАЄ! І 14 вагону НЕМАЄ. І ще якогось там вагону НЕМАЄ. Провідники в шоці, люди з неіснуючих вагонів в шоці, пасажири з інших вагонів в шоці", – написав чоловік у соцмережі.
Згодом він опублікував відео своєї поїздки цим потягом, де пасажирів з "неіснуючих" вагонів посадили в інші вагони.
"Нас посадили у вагон №2, сидимо по троє-четверо. Всі офігівші. Їхати 12 годин", – повідомив Дмитро.
Пасажир назвав свою поїздку до Чернівців "трешом".
"Замість того, щоб сісти на свої куплені місця, ми майже до опівночі сиділи з валізами в ногах разом з тими, у кого були квитки в другому вагоні. Далі нас прилаштували спати на якісь рандомні чужі місця. Сказали, що все ок, нікого не буде, бо начебто продаж квитків на цей потяг зупинили і це не розкуплені білети. Ну Ок. Ми лягли, але почуття, що ніч буде довгою, нас не покидало. Пів на другу прийшли люди й сказали, що це їхні місця. І це реально були їхні місця. Ми як безхатьки з купленими білетами, але без свого вагону мали шукати собі новий притулок", – описав чоловік свою поїздку.
Він додав, що після того, як пасажири, які потрапили в цю ситуацію, висловили свою "незгоду з ситуацією", "головна по поїзду їх прилаштувала остаточно".
У компанії Укрзалізниця кореспонденту molbuk.ua пояснили, що зміни у складі поїзда "пов'язані зі зміною маршруту та, відповідно, населеності рейсу через об’їзд місця обвалу карстових печер на території Чернівецької області".

Щоправда, Дмитро Пальчиков не розуміє логіки дій Укрзалізниці.
"Обвал стався за близько 30 км від Чернівців. Тобто, по суті біля кінцевої точки. Невже не можна було їхати 500 км з Києва нормально, а ближче до точки організувати якесь вирішення сиутації (попередньо пояснивши пасажирам, що шіт гепенс)? Чи пересадка, чи автобуси від УЗ, чи від’єднати кілька вагонів, а потім трошки далі їх тепловозом приєднати назад, проїхавши місце аварії. Я не експерт в цьому. Але блін, за більш ніж тиждень можна було щось придумати краще ніж продати квитки і не дати чотири вагони", – написав чоловік у Facebook.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram