У Чернівцях міськрада планує до кінця року відкрити єдиний call-центр, за допомогою якого мешканці міста зможуть вирішувати свої житлово-комунальні та інші проблеми.
Про це учора в ефірі телеканалу ТВА повідомив міський голова Роман Клічук, пише molbuk.ua
Він сказав, що для нього взірцем є call-центр, який працює у Львові. Тому мер хоче створити таку ж службу у Чернівцях.
"Ми хочемо зробити єдиний колл-центр, щоб усі громадяни міста знали один номер телефону. І один сайт, де можна буде залишити заявку. Як взірець – колл-центр міста Львова. У них одна з найкращих систем, побудованих в Україні. Ми хочемо це зробити так само. Можливо, до кінця року нам вдасться це зробити", – сказав Клічук.
Посадовець зауважив, що при дзвінку у львівський call-центр оператор служби має всього 20 секунд для того, щоб дати відповідь на запитання мешканця міста.
"А протягом доби вам мають віддзвонитися і сказати, яким чином ця проблема буде вирішена, хто відповідальний. Потім вони ще віддзвонюються і перепитують, чи вдалося вирішити цю проблему. Ми вирішили не вигадувати велосипед, а навчитись у своїх колег зі Львова", – сказав міський голова Чернівців.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram