RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook

Стало відомо, скільки грошей на політичну рекламу в Facebook витратили кандати на посаду міського голови Чернівців.

Відповідну інформацію оприлюднив громадянська мережа "Опора", пише molbuk.ua



Так, зі сторінки кандидата у мери Чернівців від "Слуги народу" Віталія Другановського запускали рекордну кількість рекламних кампаній - 53. Рекламувалися дописи із закликами підписуватися на сторінку (дописи з таким змістом рекламувалися 17 разів), з оцінкою від Другановського проблем міста (руйнування архітектурної спадщини, несприятливість ведення бізнесу, погані дороги і т. д.), з інформацією про візити на підприємства, конференцію Чернівецької обласної організації політичної партії "Слуга народу", а також відгуки про кандидата від однодумців та вітальні дописи (від єврейського нового року Рош Ха-Шана до Дня фізичної культури та спорту). Загалом Віталій Другановський на рекламну кампанію і фейсбуці витратив близько 4 208 доларів. Усі рекламні кампанії були спрямовані на Чернівецьку область та були оплачені Віталієм Другановським або сторінкою "Другановський Віталій - Слуга Народу".

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Відсторонений від посади міського голови Чернівців Олексій Каспрук рекламував зі своєї сторінки лише один пост - про спростування доцільності дій “Слуги народу” щодо створення Стратегії розвитку Чернівецької області, адже така стратегія вже існує. Цей пост коштував до 100 доларів та більшою мірою охопив Чернівецьку область, однак його також могли бачити і у всіх інших областях України.

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Один із кандидатів у мери міста Віталій Михайлішин від початку виборчого процесу оплатив лише одну політичну рекламу 22 вересня. Це пост з інформацією про пільговий проїзд у громадському транспорті.

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Кандидат на посаду міського голови від “Єдиної Альтернативи” також розміщував небагато реклами на своїй сторінці - рекламувались лише 3 пости, які загалом коштували 630 доларів. Зазначимо і те, що відео з назвою “Місту потрібен новий мер”, яке певною мірою стало вірусним обійшлося кандидатові у суму від 300 до 399 доларів.

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram



Редактор: Юлія Леськова
29-09-2020, 19:46
Коментарів 0 Переглядів 2 057


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.