RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook

Стало відомо, скільки грошей на політичну рекламу в Facebook витратили кандати на посаду міського голови Чернівців.

Відповідну інформацію оприлюднив громадянська мережа "Опора", пише molbuk.ua



Так, зі сторінки кандидата у мери Чернівців від "Слуги народу" Віталія Другановського запускали рекордну кількість рекламних кампаній - 53. Рекламувалися дописи із закликами підписуватися на сторінку (дописи з таким змістом рекламувалися 17 разів), з оцінкою від Другановського проблем міста (руйнування архітектурної спадщини, несприятливість ведення бізнесу, погані дороги і т. д.), з інформацією про візити на підприємства, конференцію Чернівецької обласної організації політичної партії "Слуга народу", а також відгуки про кандидата від однодумців та вітальні дописи (від єврейського нового року Рош Ха-Шана до Дня фізичної культури та спорту). Загалом Віталій Другановський на рекламну кампанію і фейсбуці витратив близько 4 208 доларів. Усі рекламні кампанії були спрямовані на Чернівецьку область та були оплачені Віталієм Другановським або сторінкою "Другановський Віталій - Слуга Народу".

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Відсторонений від посади міського голови Чернівців Олексій Каспрук рекламував зі своєї сторінки лише один пост - про спростування доцільності дій “Слуги народу” щодо створення Стратегії розвитку Чернівецької області, адже така стратегія вже існує. Цей пост коштував до 100 доларів та більшою мірою охопив Чернівецьку область, однак його також могли бачити і у всіх інших областях України.

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Один із кандидатів у мери міста Віталій Михайлішин від початку виборчого процесу оплатив лише одну політичну рекламу 22 вересня. Це пост з інформацією про пільговий проїзд у громадському транспорті.

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Кандидат на посаду міського голови від “Єдиної Альтернативи” також розміщував небагато реклами на своїй сторінці - рекламувались лише 3 пости, які загалом коштували 630 доларів. Зазначимо і те, що відео з назвою “Місту потрібен новий мер”, яке певною мірою стало вірусним обійшлося кандидатові у суму від 300 до 399 доларів.

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram



Редактор: Юлія Леськова
29-09-2020, 19:46
Коментарів 0 Переглядів 2 221


Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік

Дівчина спакувала потрібні військовим речі в коробки, які так і назвала – "коробка допомоги"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.