На безкоштовну консультацію до лікаря вторинної ланки тепер видається електронне направлення сімейним лікарем. Із цим направленням потрібно йти до фахівців.
Про це molbuk.ua розповіла завідувачка терапевтичного відділення міської поліклініки №1 Елла Замфір.
"Щоби потрапити на прийом до вузького спеціаліста, спочатку потрібно звернутися до сімейного лікаря або терапевта, з яким уклали декларацію, – пояснює Елла Замфір. – Сімейний лікар робить свій огляд. У медичній електронній програмі він зазначає діагноз і консультації якого фахівця ви потребуєте. Під час прийому лікар оформляє електронне направлення. Пацієнт одразу отримує на свій телефон смс-повідомлення з цифровим кодом. З цим направленням можна звернутися до фахівця у будь-який лікувальний заклад України".
Якщо людина відвідує терапевта і певного фахівця у одній поліклініці, то лікар через систему одразу може записати на прийом до спеціаліста, згідно з графіком його роботи.
"Якщо пацієнта це не влаштовує, він може без проблем проконсультуватися у лікаря з іншої поліклініки чи навіть іншого міста. Тоді з електронним направленням, яке є на телефоні, пацієнт звертається в обраний медичний заклад. Показує цей код у реєстратурі і записується до фахівця. У поліклініці повідомляють, коли лікар зможе прийняти пацієнта. Це може бути і одразу, і за кілька днів, залежно від завантаженості лікаря. Якщо людину це не влаштовує, вона йде до іншого медичного закладу. Причому, можна звертатися навіть у приватну клініку, яка має договір із Національною службою здоров’я", - каже Елла Замфір.
Якщо людина визначилася з лікарем і консультація відбулася, у медичній електронній системі це бачать. Код автоматично скасовується, тобто людина, яка вже проконсультувалася, не може наступного дня прийти з цим кодом до іншого лікаря. НСЗУ бачить ці електронні направлення, і у системі зазначається, що послугою скористалися.
З електронним направленням не потрібно жодних паперових направлень.
Після консультації пацієнт повертається до свого сімейного лікаря. Той вже бачить у медичній програмі всі рекомендації, які написав вузький фахівець. Подальше лікування здійснює сімейний лікар.
На наступну консультацію до вузького фахівця знову потрібно оформляти електронне направлення.
Якщо пацієнт хоче звернутися до спеціаліста самостійно і він не має електронного направлення від сімейного лікаря, тоді за прийом доведеться заплатити відповідно до кошторису медичного закладу.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
7-06-2020, 20:54
0
13 451