Пенсійний фонд Буковини переїхав у колишнє приміщення Нацбанку на Центральній площі Чернівців. Тут створили комфортні умови для відвідувачів, зокрема й для маломобільних.
Кореспондентка molbuk.ua побувала там і поспілкувалася з працівниками.
При вході з правого боку на стіні висить шрифт Брайля, аби відвідувачам з вадами зору було зручно дізнатися про те, які послуги можуть тут отримати.
Також є маркувальні стрічки жовтого кольору, які мають допомогти відвідувачам з особливими потребами зорієнтуватися у новому приміщенні і легко потрапити до відділу обслуговування клієнтів.
– Пріоритетним завданням Пенсійного фонду є створення комфортних умов, зокрема інклюзивних для людей з особливими потребами. Тому в першу чергу, це доступність приміщення, саме тому на першому поверсі і облаштували сервісний центр. Наразі ще тривають роботи з облаштування пандуса. Також встановлено таблички зі шрифтом Брайля, яка містить основні положення пенсійного законодавства і маркувальні стрічки, – розповідає начальниця управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду в області Людмила Троцюк.
Сервісний центр, умовно, поділений на дві зони: очікування та обслуговування. Тепер відвідувачі на зручних шкіряних диванах очікуватимуть своєї черги. До того ж тут не тільки зручно, а й гарно. Тому, очікуючи своєї черги, відвідувачі пильно роздивляються нове приміщення.
– З понеділка сервісний центр, тобто відділ обслуговування громадян, розпочав роботу у приміщенні колишнього Нацбанку. Перелік послуг достатньо великий, але якщо його поділити на групи, то це всі послуги, пов’язані з призначенням і перерахунком пенсії, тобто пенсійне забезпечення. Окремо можна виділити видачу різноманітних довідок. Серед них і довідки з реєстру застрахованих осіб, довідки про розмір пенсії, перебування на обліку, оформлення допомог та поховання та інших виплат, пов’язаних зі смертю, – каже Людмила Троцюк.
Нововведенням є запровадження електронної черги. За словами Людмили Троцюк, такого немає в жодному управлінні Пенсійного фонду країни. Тобто кожен відвідувач заходить і отримує талон із номером черги. Коли підходить черга, на великому екрані в холі світиться номер.
Запровадили електрону чергу– Це новинка не лише для Чернівців, а й для пенсійного фонду загалом. Ми також є учасниками тестового режиму. За попередніми відгуками це нововведення подобається і відвідувачам. Не треба хвилюватися, хто за ким у черзі, а просто потрібно зачекати, коли на екрані засвітиться потрібна цифра, – пояснює Людмила Троцюк.
Приміщення сервісного центру велике і просторе.
– Я тут вперше, тільки роздивляюся, що і як. Ну, побачимо, як працює тут сервіс і як мене обслужать. Там, на Героїв Майдану, було дуже тісно, а тут вільно, красиво, місця багато, – каже пані Євгенія.
Також їй сподобалася електронна черга, адже каже, що зараз не потрібно буде штовхатися біля каси.
До речі, у новому приміщенні створили окремо два "віконечка" для довідок.
Наразі тут є 12 робочих місць. Працюють вони без перерви на обід.
Під час візиту черг не було, хоча і не всі "віконечка" були відчиненими.
На обліку управління перебуває близько 57 тисяч клієнтів.
Людмила Троцюк додає, що досить актуальним є наразі надання послуг в електронному варіанті.
– Наш веб-портал – у вільному доступі, є окрема робоча станція, яка є у вільному користуванні. Там є чимало довідкової інформації, що стосується пенсійного забезпечення, і оформлення довідок, заяв і подачі їх до пенсійного фонду. Буквально кілька місяців тому пенсійний фонд запровадив онлайнсервіс.
"Призначення пенсій в один дотик". Тобто перебуваючи вдома, маючи електронний цифровий підпис, можна подати заяву про призначення пенсії, додавши до них документи, які підтверджують стаж і заробітну плату, – розповідає Людмила Троцюк.
Загалом у Чернівецькій області є 14 сервісних центрів Головного управління пенсійного фонду. В місті на вулиці Алма-Атинській окремо діє сервісний центр, який обслуговує військових пенсіонерів.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
9-11-2019, 17:13
0
2 828