Місто буквально завалили передвиборною агітацією – газетами, буклетами, листівками, календариками з фото та програмами кандидатів. Їх роздають на вулицях, кидають у поштові скриньки. На Центральній площі розмістилися намети різних партій.
Хлопці, судячи з усього студенти, переймають перехожих і тицькають їм газети. Хто бере, а хто відмахується. Пройшовши кілька кроків, люди, навіть не розгортаючи газет, кидають їх у сміттєві контейнери. "Дайте мені, – просить літня жінка. – Я використовую ці газети, як підстилку для кота".
– Хіба що для цього вони годяться, – сміється чоловік у білій тенісці. – Папір який гарний, напевно, дорогий, кольоровий друк. Це ж скільки дерев треба було зрізати в лісі для всіх агітаційних матеріалів! Політики витрачають шалені кошти на рекламну кампанію. Краще би за ці гроші придбали обладнання для лікарень або допомогли важкохворим дітям. Так і добру справу зробили б, і дерева зберегли. Бо ці партійні газети ніхто ж не читає.
У тролейбусі жінка у довгій квітчастій сукні голосно обурюється, що скрізь по місту порозвішували передвиборні білборди.
"Мене вже нудить від них. Скоріше би закінчилися ці вибори, – зізнається своїй подрузі. – Мені здається, що така політична реклама неефективна. Навпаки, вона лише нервує та відштовхує виборців. Це ж сотні тисяч гривень, викинуті на вітер".
– Ой, не кажіть, – заперечує молодий чоловік у костюмі, що стоїть поруч. – Мільйони, витрачені кандидатами на білборди, газети, години телеефіру, – це інвестиція, яка окупиться в майбутньому, коли їх оберуть. Вони "відіб’ють" ці кошти, ще й зароблять у десятки разів більше. Мені 30 років, і я вже голосував шість разів. Щоразу політики витрачали на рекламу приблизно по 600-800 мільйонів гривень. А на цих виборах – ще більше. Я працюю в банку і підрахував, що лише за одну передвиборну кампанію можна придбати сучасні машини швидкої допомоги майже для всієї країни. Лише уявіть, що можна придбати за кошти, витрачені на всі вибори. На жаль, кандидати таких підрахунків не роблять. Вони рвуться до влади будь-якою ціною.
Дошка оголошень біля нашої багатоповерхівки обклеєна агітаційними листівками, вони валяються на першому поверсі. Мешканці витягують їх із поштових скриньок і, не читаючи, тут же кидають під ноги. Кажуть, що не хочуть навіть нести їх додому. Для двірника, який прибирає в будинку, це зайва робота, бо йому доводиться щодня це все збирати і нести до контейнера. Можна лише уявити, скільки таких передвиборних листівок і буклетів викидають у сміття по всьому місту… А це сотні тисяч гривень…
Надія БуднаЧитайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
18-07-2019, 14:14
0
1 129