Обіцяли відпочинок, а залишилися і без відпочинку, і без грошей – як уникнути таких прикрощів. Директор турфірми Ольга Сарахман розповіла, які неприємності найчастіше можливі під час відпочинку і що у таких випадках робити.
Гроші віддали, відпочинку нема Було у нас кілька випадків у Чернівцях, коли туристичні агенти "кинули" відпочивальників на гроші. Це зазвичай пов’язано з тим, що люди намагаються зекономити.
Туристи не розуміють питання ціноутворення. Туристичні агенти є представниками туроператорів. Кожен оператор публікує у себе на сайті ціни, за якими тур продають туристу.
Як правило, не маємо права продавати за такою самою ціною, як туроператор. Все одно є певна націнка.
Гнатися за низькою ціною – це теж не завжди доречно. Іноді тур пропонують за такою низькою ціною, якої взагалі не існує.
Щоб від цього уберегтися, перевірте інформацію щодо ціни в інших турфірмах. Якщо ціна дуже низька порівняно з іншими, це мало би насторожити. У такому разі варто поцікавитися, який туроператор пропонує цей тур, проаналізувати на сайті туроператора ціну.
Перевірити інформацію про готельЯ впевнена, що, обираючи відпочинок, багато людей вивчають готель. Цієї інформації зараз достатньо в Інтернеті. Ми навіть просимо туристів дізнаватися більше про готель, скидаємо різні посилання. Тому у цьому випадку можна ризик звести до мінімуму. Якщо інформації про готель немає, тоді потрібно поцікавитися, якого оператора замовили тур, і перевірити його на офіційному сайті. Також на сайті багатьох операторів за прізвищем та номером паспорта можна перевірити, чи забронювали вам готель.
Скасування авіарейсів Ми найчастіше стикаємося з тим, що у туристів виникають проблеми саме через туроператора. Це стосується переносів та відміни авіарейсів. І це, на жаль, від нас не залежить.
Таких випадків було багато минулого року. Цього року такі проблеми теж актуальні, і навіть для Чернівців. Один із туроператорів , який літав із Чернівців до Анталії, час від часу знімає свої авіарейси. Наших туристів пересаджують на Київ. Дають компенсацію для проїзду на Київ.
Але така ситуація неприємна, особливо, якщо люди з дітками і спеціально забронювали виліт із Чернівців.
Оператор не зобов’язує вас нікуди їхати, і турист має право відмовитися від туру. Йому мають повернути повністю всю суму, яку сплатили за тур. Але багато туристів купили тур у січні-лютому на виліт у червні до Туреччини. Відповідно, це були менші суми за "раннім бронюванням", і зараз їх не вистачить на те, щоби оплатити тур. Тож у туриста є право летіти чи залишатися без відпочинку.
Перенесення авіарейсівІнший момент, з яким ми часто стикаємося і через який туристи нас звинувачують у шахрайстві – перенесення часу вильоту. Але більшість чартерних рейсів не прив’язуються до фіксованого часу вильоту, тому можливі переноси часу. Ви можете купити у січні тур із вильотом о шостій ранку, але у червні вже полетите о шостій вечора. Туристи з цього приводу часто обурюються, що пропав їхній день відпочинку. Але оператор має право переносити заброньовані рейси.
Купили один готель, а поселили в інший Туроператор може продати один готель, а потім виявляється, що цей готель не може прийняти туристів, і пропонують в інший варіант. І це часто пов’язано саме з готелем, який, наприклад, продав забагато турів. Доки турист в Україні, він має право відмовитися від такої пропозиції. Але буває, що про це туристу повідомляють вже на місці відпочинку. Такий форс-мажор дуже неприємний. Це стається нечасто, але зазвичай такі проблеми виникають у Туреччині та Єгипті. Тоді вже доводиться вирішувати проблему з гідом чи готелем або погоджуватися на запропонований відпочинок.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
30-06-2019, 23:30
0
3 090