Красива Хотинська фортеця та історичний центр Чернівців - і водночас вщент розбиті дороги, важкодоступність і брак "родзинки". Такими побачив Чернівці і Буковину відомий журналіст і блогер Денис Казанський, який днями приїздив сюди.
Враженнями від поїздки на Буковину він поділився на своїй сторінці у Facebook, пише molbuk.ua.
Казанський розповів, що заїхав до Кам'янця-Подільського, Хотина і Чернівців. Він відзначив неабиякий туристичний потенціал цих трьох міст. Проте Буковині, на його думку, бракує нормальної промоції та логістики.
"Хотинська фортеця – одне з найкрасивіших місць в Україні. Вона сподобалася мені навіть більше розкрученого замку в Кам’янці. Але підозрюю, що мільйони співгромадян взагалі не знають про існування Хотина. Там навіть залізниці немає, і поїздом туди не дістатися.
Чернівці цілком могли б стати такою ж "української Європою", як і Львів, і приваблювати мільйони туристів. Львів за минулий рік відвідало 2,7 мільйона. У місті зберігся досить великий і головне цілісний історичний центр. Ймовірно, свою роль тут зіграла відсутність грошей і, як наслідок, хаотичної забудови центру багатоповерхівками і торговими центрами. Цілі вулиці збереглися в первозданному вигляді, і це дуже круто. Але чомусь місто всім цим багатством просто не користується", - ідеться в дописі.
На думку Казанського, Чернівцям, попри багату історію та австро-угорське минуле, бракує "родзинки".
"Якщо у Львові навчилися зводити свою регіональну ідентичність в культ, і це видно на кожному кроці, то в Чернівцях нічого подібного не відчувається. Навіть нормальних сувенірів немає. Взагалі кинулася в очі відверта дивина. Чернівці, як і міста Галичини, до 1918 року були в складі Австро-Угорщини, а до складу УРСР увійшли тільки в 1940-х роках. Начебто, в ментальності мешканців не повинно бути великої різниці від Львова і Франківська. Але відмінності дуже помітні, і це видно за результатами будь-яких виборів і соцопитувань. Чомусь, ментально Чернівці значно ближчі до Вінниці і Хмельницького, а не до колишніх австрійських міст.
Чернівцям дуже не вистачає якісного піару. Мабуть, керівництво просто не вважає за потрібне це робити. А могли б заробляти на туризмі великі гроші. Місто явно не багате, це дуже помітно. Більш-менш доглянутий тільки центр, в іншому – типова провінція з розбитими дорогами і обшарпаним будинками. Гроші у людей лежать буквально під ногами, потрібно тільки навчитися їх брати", - вважає журналіст.
Він також назвав однією з головних проблем області та міста - важкодоступність, погане сполучення з іншими областями.
"Немає ні нормального поїзда, ні нормальної дороги. Від Житомира до Кам'янця тягнеться односмугова дорога, забита фурами і "москвичами", які їдуть в кращому випадку 70-80 кілометрів. Дорожнє покриття більш-менш, але траса йде через села, така їзда з постійною тягучкою і обгонами жахливо втомлює. Це ганебна ситуація, що між обласними центрами досі немає нормальної траси хоча б з двома смугами в один бік. Звичайно ж, їхати такими дорогами – суцільна мука і повторювати цей досвід більше не хочеться. Навряд чи в регіонах можливий якийсь розвиток, поки туди неможливо нормально дістатися", - додав Казанський.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
7-05-2019, 18:11
0
2 574