Більшість споживачів області вже отримали рахунки за спожиту електроенергію у січні 2019 року.
У новій платіжці вказано: розрахунковий період – січень 2019 року, покази лічильника, тариф: до 100 кВт і вище, а також для показання для багатотарифних лічильників, загальна сума нарахування й субсидії/пільги, якщо такі є.
У правому верхньому кутку платіжки позначено отримувача платежу – постачальник ТОВ "Чернівецька обласна енергопостачальна компанія". Саме їй потрібно сплачувати з 1 січня за електрику. Наразі у "ПриватБанку", "Ощадбанку", "ПІНбанку" та у відділеннях "Укрпошти" вже внесена інформація про нову компанію-постачальника.
Якщо платіжки за електрику ще не отримали, то у "Чернівціобленерго" радять звертатися за телефоном (0372) 58-34-02 або приходити у центр обслуговування споживачів на вулиці Прутській, 23А. Тут можна отримати платіжки і оплатити послугу.
Для тих, хто користувався "Персональним кабінетом споживача" на сайті "Чернівціобленерго", пояснюють, що він не функціонує через технічні проблеми. Його роботу обіцяють відновити вже у березні.
Згідно із законодавством, у споживача є 10 робочих днів від дня отримання рахунку на оплату вартості спожитої електроенергії.
Подавати показання лічильника потрібно щомісяця впродовж кількох днів: з останніх днів місяця по четверте число наступного. Щоб передати показання лічильника, телефонувати до Call-центру "Чернівціобленерго" цілодобово без вихідних – (0372) 58-49-80, а також упродовж цих днів внести показання лічильника у "Персональний кабінет споживача".
Більше інформації можна отримати за номерами телефонів:
(0372) 58-49-80 Call-центр АТ "Чернівціобленерго" – цілодобово без вихідних;
(0372) 58-88-85 Call-центр ТОВ "ЧОЕК" – упродовж робочого дня;
(0372) 58-49-10 Інформаційно-консультаційний центр, а також у РЕМах за місцем проживання.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram