Якщо електропостачання відстутнє впродовж двох діб, споживач може отримати за компенсацію від постачальної компанії.
Про це у Фейсбуці написала голова комісії НКРЕКП Оксана Кривенко.
"Схвалили проект рішення для посилення вимог гарантованих стандартів якості електропостачання щодо зобов’язання операторів системи розподілу і постачальні компанії чітко дотримуватись них. Одне з нововведень: після прийняття рішення Н К Р Е К П споживач має отримати компенсацію, якщо заплановані перерви електропостачання з попередженням споживача перевищують 48 годин", - написала Оксана Кривенко.
Також Оксана Кривенко пояснила, у яким чином і у яких ще випадках можна отримувати компенсацію.
Споживач отримує компенсацію у випадку недотримання оператором системи розподілу або електропостачальником встановлених гарантованим стандартом строків надання послуг та виконання робіт, а саме щодо:
- видачі технічних умов на приєднання;
- відновлення електропостачання;
- перевірки лічильника;
- відповіді на письмові звернення;
- якості електричної енергії.
Компенсація надається автоматично шляхом зменшення рахунку споживача на оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення встановлених строків.
Компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача. Якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, розмір компенсації збільшується. Розмір компенсації: від 100 до 200 грн – для побутових споживачів (з ПДФО), 200 – 600 грн – для непобутових.
Компанія зобов’язана проінформувати про надання компенсації шляхом зазначення:
- у рахунку на оплату електроенергії;
- або в "особистому кабінеті" споживача на офіційному веб-сайті компанії;
- або листом на офіційному бланку.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
14-01-2019, 23:30
0
2 261