RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Крики і погрози - як чернівчани їздять у маршрутках. Блог Діани Ватаман

Крики і погрози - як чернівчани їздять у маршрутках. Блог Діани Ватаман


Багато людей, штовханина, галас, крики і хамство – щоденні реалії у нашому громадському транспорті. Деколи і до бійок доходить. Особливо це все загострюється, коли водії на "забитих" зупинках відчиняють тільки одні двері. Так зазвичай роблять у маршрутках 1-А.

Минулого тижня добиралась додому цією маршруткою. На Соборній площі на зупинці – десятки людей. Коли автобус під’їхав, люди почали гуртуватися у три купи, аби зайти всередину. Салон і так був переповнений, одразу стало зрозуміло – всім не зайти. Автобус зупинився, і відчинилися тільки одні двері – передні. Тож люди, які чекали біля задніх і середніх, не змогли зайти. Всі, кому вдалося потрапити всередину, по черзі оплачували водію проїзд, а потім проходили по салону. Виходити із маршрутки треба було теж тільки через передні двері. Через це виникла штовханина і скандал. Водій постійно просив людей, аби ті пройшли по салону. Пасажири ж ігнорували його слова, пояснювали це тим, що з кінця салону незручно виходити через натовп.

– Що це таке?! Для чого тут троє дверей? Чого люди заходять і виходять тільки через передні, і ті, хто в кінці салону, потім не можуть вийти, – кричали водію.

Той спокійно реагував і просив пройти у кінець салону, інакше не рушить з місця.

– Ви нам тут умови ставите? Відчиняйте всі двері. Як туди проходити, якщо через дві зупинки треба вийти? Куди писати скаргу? Ви не маєте права такого робити. І так жодного комфорту, а тут півсалону вільного, бо людям не хочеться на голову іншим лізти. От тому всі і товпляться біля передніх дверей. Яке ви маєте право?! – кричав на водія один із пасажирів.

– Маю право робити, як вважаю за потрібне! А як інакше вас змусити платити за проїзд? Так я хоч бачу всіх, хто зайшов, зразу збираю гроші, – відповів водій.
На його слова бурхливо реагували пасажири, мовляв, це не вихід – впускати і випускати тільки через одні двері. Люди були дуже злі, погрожували водію.

– Давно пора запровадити електронний квиток або поставити і в маршрутках кондуктора, тоді б і "зайців не було", і ви б не знущалися, – відповів пасажир.

Пролунала версія, що біля дверей мають бути контрольно-пропускні пункти, як у київському метро: заплатив – зайшов всередину. Є у цьому правда, з цим давно пора щось робити.

У Чернівцях цю болючу тему обговорювали не раз, обіцяли нововведення, та їх нема і, судячи з усього, не скоро будуть. Йшлося про те, що безготівково оплатити проїзд можна буде за допомогою картки чернівчанина, мобільного додатку або безготівковою банківською карткою.

Та поки проблему не ліквідували, маємо далі типову ситуацію: крики, штовханина, погрози і бійки в маршрутці…

Діана Ватаман

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: diana_vataman
13-10-2018, 15:10
Коментарів 0 Переглядів 2 536

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.