“Різниця у гривню у тарифі — це не для і заробітку, а для того, щоби заправити баки пальним і випустити автобуси на лінію”, каже директор підпримства-перевізника Віталій Дзюбак.
Чернівецькі перевізники на прес-конференції пояснили, чому необхідно підвищувати ціну на проїзд, пише molbuk.ua.
“Останній раз тарифи підвищувалися у квітні 2016 року. У тарифі чотири гривні була закладена мінімальна заробітня плата — 11450 гривень, на сьогодні вона 3723 гривні. Пальне, яке закладолося у тариф, було 15 гривень за літр, наразі маємо — 27 гривень за літр.
Масла виросли від 20 до 35 відсотків. Акамулятори подорожчали на чотири відсотки, шини - на 44 відсотки. Суттєво зросла вартість нового автобуса. Якщо раніше “Богдан” коштував 1,2 мільйона гривень, то на сьогодні автобус коштує 2 мільйона гривень”, - розповів директор аудиторської фірми “Аудит-сервіс” Руслан Янчук, який займався розробленням розрахунків для перегляду тарифів.
Директор підприємства “Чернівці-2014” Борис Митківський розповів, що наразі мають чималий борг за пальне.
“У мене вже є повідомлення від постальників дизпалива, що паливо нам не будуть постачати, бо маємо заборгованість понад 370 тисяч гривень. Таке ж повідомлення є і від постачальників запчастин. Кірм того, щомісяця маємо виплачувати 192 тисячі гривень у лізинг за нові автобуси. А ще потрібно людям платити зарплату”, - каже Борис Митківський.
Перевізники зазначають, що економічно обгрунтований тариф вищий за 5 гривень. Але вони погодилися запровадити тимчасовий тариф, щоби полегшити ситуацію.
“Ми навіть не озвучуємо економічно-обгунтований тариф, ми на сьогодні просимо п’ять гривень, щоби тимчасово вижити. Планується, що цей тариф затвердяться на п’ять місяців, а за цей час влада порахує нарешті всі витрати перевізників. Хоча згідно закону, тариф потрібно переглядати, якщо пальне дорожчає навіть на десять відсотків”, - зазначив Руслан Янчук.