RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

“Різниця у гривню у тарифі — це не для і заробітку, а для того, щоби заправити баки пальним і випустити автобуси на лінію”, каже директор підпримства-перевізника Віталій Дзюбак.

Чернівецькі перевізники на прес-конференції пояснили, чому необхідно підвищувати ціну на проїзд, пише molbuk.ua.

“Останній раз тарифи підвищувалися у квітні 2016 року. У тарифі чотири гривні була закладена мінімальна заробітня плата — 11450 гривень, на сьогодні вона 3723 гривні. Пальне, яке закладолося у тариф, було 15 гривень за літр, наразі маємо — 27 гривень за літр.
Масла виросли від 20 до 35 відсотків. Акамулятори подорожчали на чотири відсотки, шини - на 44 відсотки. Суттєво зросла вартість нового автобуса. Якщо раніше “Богдан” коштував 1,2 мільйона гривень, то на сьогодні автобус коштує 2 мільйона гривень”, - розповів директор аудиторської фірми “Аудит-сервіс” Руслан Янчук, який займався розробленням розрахунків для перегляду тарифів.

Директор підприємства “Чернівці-2014” Борис Митківський розповів, що наразі мають чималий борг за пальне.

“У мене вже є повідомлення від постальників дизпалива, що паливо нам не будуть постачати, бо маємо заборгованість понад 370 тисяч гривень. Таке ж повідомлення є і від постачальників запчастин. Кірм того, щомісяця маємо виплачувати 192 тисячі гривень у лізинг за нові автобуси. А ще потрібно людям платити зарплату”, - каже Борис Митківський.

Перевізники зазначають, що економічно обгрунтований тариф вищий за 5 гривень. Але вони погодилися запровадити тимчасовий тариф, щоби полегшити ситуацію.

“Ми навіть не озвучуємо економічно-обгунтований тариф, ми на сьогодні просимо п’ять гривень, щоби тимчасово вижити. Планується, що цей тариф затвердяться на п’ять місяців, а за цей час влада порахує нарешті всі витрати перевізників. Хоча згідно закону, тариф потрібно переглядати, якщо пальне дорожчає навіть на десять відсотків”, - зазначив Руслан Янчук.
28-03-2018, 20:30
Коментарів 0 Переглядів 2 278

Теги -
Через погодні умови посівна кампанія цього року почалася раніше
Деякі монети датовані V ст. до н.е. – IV ст. н.е

Для кого можливі графіки відключень
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.