Виконавчий комітет Чернівецької міської ради затвердив положення про "Картку чернівчанина" – багатофункціональний інструмент, який дозволяє персоніфікувати громадянина (відповідно до категорій), як мешканця міста Чернівців, та використовувати картку для отримання ним різних видів соціальної підтримки, послуг та сервісів.
Як повідомляє прес-служба міської ради, метою Положення є визначення основних організаційних, технічних та технологічних принципів і механізмів побудови системи "Картка чернівчанина", спрямованої на надання і облік послуг чернівчанам з використанням електронних карток; основних етапів її створення та впровадження з метою обліку та контролю використання пільг, наданих згідно з рішеннями Чернівецької міської ради, а також дає можливість надавати мешканцям Чернівців інші сервіси та послуги.
Система "Картка чернівчанина" дозволяє збирати, зберігати, обробляти, використовувати та обмінюватись інформацією про пільговиків та мешканців міста Чернівців для випуску картки з урахуванням вимог щодо захисту персональних даних, здійснювати обмін інформацією з транспортними підприємствами міста, здійснювати обмін інформацією з банками-емітентами для випуску та обслуговування картки, генерувати звіти по використанню карток для пільговиків та організацій, підключати та обслуговувати комунальні підприємства, що працюють з мешканцями Чернівців, які мають право на соціальну допомогу або доплати за рахунок бюджету міста, формувати звітність, забезпечувати збір інформації про наявність та використання пільг, та надавати можливість обміну інформацією між усіма учасниками Проекту випуску та функціонування "Картки чернівчанина".
Участь у запровадженні проекту "Картка чернівчанина" першочергово пропонується громадянам міста Чернівців пільгової категорії та тим, які отримують щомісячні виплати за рахунок коштів міського бюджету. В подальшому у проекті "Картка чернівчанина" зможуть брати участь усі мешканці міста.
Для отримання "Картки чернівчанина" та відкриття поточного соціального рахунку громадянину, що проживає та зареєстрований на території міста Чернівців, необхідно звернутись до банківської установи-партнера з заявою про видачу картки.
Заявник разом із заявою подає копію паспорта, копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідальний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), копію посвідчення, що дає право на пільгу, з пред’явленням оригіналів, та фотографію (3 х 6 см або 6 х 6 см).
Громадяни – утримувачі карток "Картка чернівчанина", які мають право на пільги, доплати, допомоги, компенсації відповідно до законодавства України, на додаткові пільги, доплати, допомоги, компенсації відповідно до актів Чернівецької міської ради та її виконавчого комітету, з метою ідентифікації пільгової категорії та активації соціального додатка картки “Картки чернівчанина” звертаються для реєстрації та обліку таких карток до Департаменту праці та соціального захисту населення Чернівецької міської ради та його структурних підрозділів.
Громадянин, який з об’єктивних причин не може самостійно прийти до пункту оформлення "Картки чернівчанина", може подати документи та анкету-заяву через свого уповноваженого представника. Уповноважений представник пред’являє паспорт, паспорт громадянина України, що бажає оформити картку "Картка чернівчанина", та документ, що підтверджує його повноваження як представника.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
27-02-2018, 18:17
0
2 239