Проблеми зовнішньої реклами на вулицях Чернівців сьогодні, 11 квітня, обговорювали представники новоствореної "Спілки рекламодавців та рекламістів Буковини", яку зареєстрували 30 березня.
Як зазначив голова спілки Ігор Воронич, заснували її 12 великих гравців рекламного бізнесу. До юридичного об’єднання їх підштовхнула ситуація із зовнішньою рекламою в Чернівцях, повідомляє кореспондент molbuk.ua.
"На превеликий жаль, останні два роки на теренах міста виникла достатньо серйозна проблема для ведення бізнесу, я би сказав, певне протистояння між органами виконавчої влади і рекламістами. Тривалий час ведеться мова про розробку нової рекламної концепції, нових правил розміщення реклами. Нас не так багато, але в той же час ми приносимо в бюджет міста щороку біля 4 мільйонів гривень доходу. Це фактично гроші, взяті на порожньому місці, - з використання двох-трьох квадратних метрів міської землі, яка нічим більше не зайнята", - пояснює він.
За словами Ігоря Воронича, в чинному законодавстві чітко передбачені причини відмови в розміщенні реклами – невідповідність документів, відсутність погодження власників земельної ділянки чи інженерних мереж. Якщо ці фактори враховані, мають бути позитивні висновки. Однак ситуацію ускладнює мораторій на розміщення зовнішньої реклами, який діє два роки. Тож людям, які подають документи, часто відмовляють у розміщенні рекламних об’єктів на цій підставі.
Наразі, каже голова спілки, у Чернівцях є понад сто рекламних об’єктів, які вирішено демонтувати, в тому числі сітілайти вздовж парку імені Шевченка по вулиці Головній.
"Зараз на багатьох рекламних носіях розміщені наліпки про те, що реклама незаконна. Але такою її визнати може або суд, або виконком, - каже секретар ГО Дмитро Левченко. – Такого рішення ще немає. Дані наліпки розмістило комунальне підприємство "Реклама", яке є таким же гравцем ринку, як інші підприємства. Крім того, є багато прикладів, коли МКП виїжджає в Новоселицький район, Сторожинецький, і клеїть наліпки про незаконність розміщення на рекламу по області, що взагалі не є юрисдикцією міста".
Багато представників рекламної сфери незгодні із сучасним порядком у сфері зовнішньої реклами міста, тому пропонують чиновникам розробити нові правила для чернівецьких рекламістів та закликали владу не відмовлятися від тих коштів, які зовнішня реклама приносить до міського бюджету.
"Є багато розмов про те, що реклама псує естетичний вигляд міста. Але зверніть із центру на вулиці Фучика, Українську – облуплені фасади. Ми могли би запропонувати ті кошти, які отримує бюджет від реклами, спрямовувати на ремонт фасадів будинків", - додає Ігор Воронич.
Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
11-04-2017, 16:42
0
2 376