RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Рекламники і чиновники дискутували про вигляд зовнішньої реклами в Чернівцях і незаконність демонтажів

Рекламники і чиновники дискутували про вигляд зовнішньої реклами в Чернівцях і незаконність демонтажів


Власники рекламних носіїв та виробники реклами разом з чиновниками міськради вчора, 16 березня, дискутували, який вигляд має мати зовнішня реклама в Чернівцях.

Андрій Мірошниченко, який три місяці очолює відділ реклами та дизайну Департаменту містобудівного комплексу Чернівецької міськради, наголосив рекламникам на основних пунктах законодавства і на тому, що необхідно впорядкувати: підніжжя банерів потрібно закопати в землю, а всі опори пофарбувати в сірий колір і додати світло відбивальну фарбу.

"Це не тільки буде дотриманням державних стандартів, а й поліпшить безпеку дорожнього руху", - каже Мірошниченко.

Крім цього, чиновник пропонує зробити опори бігбордів привабливішими, полагодивши або зробивши нові лавиці, таким чином заховавши "подушки", на яких стоять опори. Такожзапропонував за прикладом Одеси, де Мірошниченко працював раніше, посадити квіти – для естетичного вигляду.

Порівняння з "одеськими порядками" обурили підприємців.

"Сьогодні у нас виконувач обов’язків відділу реклами з Одеси, завтра до нас приїдуть із Донецька чи зі Львова, зберуть тут і скажуть: ви знаєте, ми вирішили, що в зелений колір потрібно пофарбувати усі опори. Поки немає концепції, я вважаю, що безглуздо вимагати від нас. Все це треба обговорити з юристами і поліцейськими", - кажуть вони.

"Я, звісно, не буду казати про те, що так потрібно зробити, це кожен може зробити сам, якщо він цього захоче. Я тільки раджу, кажу, як я це бачу. Але подушки у нас, насправді, виглядають жахливо, у більшості випадків, відбита плитка, якщо є лавиці, то там старі дошки", - відповідає Мірошниченко.

Крім естетики вулиць, в департаменті пропонують однаково маркувати всі рекламні носії, де власники вказуватимуть свої координати та термін дії дозволу. Ця пропозиція також викликала невдоволення частини рекламників. Вони кажуть: це додаткові витрати для них.

Не прийняли вони і нової концепції зовнішньої реклами, аргументувавши тим, що є чинна концепція, розроблена у 2015 році, і не бачать сенсу в розробці нової. Однак чиновники запевнили: стара концепція багато в чому недороблена, тому почали розробки з нуля.

За словами Мірошниченка, нова концепція передбачає видання дозволів на встановлення реклами на 5 років , а не на рік, як зараз. Також за проханням підприємців, попередньо погодились зменшити відсоток соціальної реклами, який повинні встановлювати підприємці – з 15-20% до 5-10%.

Проте дискусія час від часу звдилася до одного: підприємці погодилися виконувати всі вимоги законодавства, однак закликали міський відділ реклами, інспекцію з благоустрою та МКП "Рекламу" припинити демонтаж рекламних вивісок і конструкцій, які чиновники вважають незаконними. Підприємці також наголошували: в багатьох з них є чинні дозволи, реклама містить контактні дані, а тому не розуміють, чому і вони потрапили до списку об'єктів для демонтажу. Крім цього, просили відмінити мораторій на встановлення реклами.

"Чому ви надали ваші повноваження МКП "Реклама", ми поповнюємо бюджету, а ви чиновники, і з цього вам дають зарплатню. І коли МКП "Реклама" приїхали на демонтаж, в мене дозволу немає, але я сплачую до бюджету. Ми об’єднались, в нас сила дуже велика. Хочемо вас попросити, щоб ви переглянули законність ваших дій. Мені імпонує, що ви виступили із пропозицією співпраці. Ви самі сказали, що вас можуть бути помилки, і ви навіть матеріально можете відшкодовувати. Давайте припинимо ці незаконні демонтажі – розпочнемо з нуля, концепцію – з нуля", - заявив підприємець Сергій Писаренко.

Щоби залагодити даний конфлікт, Андрій Мірошниченко пообіцяв офіційно вибачитися перед усіма безпідставно звинуваченими, а також відшкодувати збитки, якщо ті звернуться з відповідною заявою.

Крім того, начальник інспекції з благоустрою Сергій Обшанський погодився із пропозицією рекламників: замість негайного складання адмінматеріалів про порушення, попереджати про проблеми на об'єктах реклами, зокрема про неприбрані шматки банерів після поклейки, рекламу, яка неналежно виглядає, нищення технікою газонів. Однак він наголосив: контролювати порушення і штрафувати не припинить.

Фото - ТВА.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Редактор: Марина Кавкало
17-03-2017, 16:33
Коментарів 0 Переглядів 2 077


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.