Чернівецькі перевізники масово спотворюють дані пасажироперевезень, щоби встановити більшу ціну за проїзд

Новини Чернівців / топ новини / новини / суспільство
4 321
0
Чернівецькі перевізники масово спотворюють дані пасажироперевезень, щоби встановити більшу ціну за проїзд


Члени тарифної комісії Чернівецької міськради заявили про масову подачу неправильних даних, які є ключовими при розрахунках вартості проїзду в громадському транспорті міста.

Начальник економічного відділу департаменту ЖКГ Ольга Гладишева пояснює: "Підстави для зростання тарифів в місті, звичайно, є. Тому що на сьогодні ми знаємо, що останній раз, коли піднімалися тарифи, вартість пального була 14,6 гривень при вартості проїзду три гривні. А пальне - це основний пункт при розрахунках вартості проїзду - до 60 відсотків. На сьогодні паливо виросло, його вартість складає понад 21 гривню. Сама методика передбачає, що якщо паливо збільшується більше, ніж на 10 відсотків, ми зобов'язані зробити перерахунок тарифу. Відтак тариф на перевезення зріс на 43 відсотки".

За її словами, при таких розрахунках, до визначеного раніше тарифу три гривні за проїзд в електрортранспорті Чернівців треба додати ще 60 копійок, аби збалансувати доходи і витрати на тролейбусні перевезення.

Щодо ціни на маршрутні перевезення, тарифна комісія вирішила поки що рекомендувати встановити ціну на рівні 4 гривні. Проте, як виявилося, об'єктивно визначити ціну проїзду в маршрутках дуже складно через величезну кількість помилок і неточностей в документах автобусних перевізників.

Значна частина подала об'єктивно занижені цифри щодо завантаженості транспорту. Наприклад, маршрути № 1, 39, 2, 13 та багато інших визначили рівень завантаженості їхнього транспорту на 20-30 відсотків. Присутні члени тарифної комісії обурювалися і часом посміювалися з оприлюднених цифр, оскільки ті зовсім не відповідали реальному завантаженню.

Як наголосила Ольга Гладишева, зазвичай якщо на маршруті завантаженість складає менше 50 відсотків, маршрут мають закривати, адже такі перевезення є економічно невигідними.

Також частина перевізників взагалі не подала ніяких розрахунків: ні витрат пального на 100 кілометнівр пробігу, ні кількості рейсів, ні даних щодо пасажиропотоку. Проблема особливо стосується приватних перевізників, які, за словами Ольги Гладишевої, мають право не робити звітів.

"Ми розуміємо, що дуже була занижена кількість пасажирів. А це дуже вагомий показник, який впливає на вартість проїзду в місті. І звичайно, ми всі матеріали повернули на доопрацювання. Якщо подивитися, як проводиться розрахунок вартості тарифів, то в чисельнику в нас є всі витрати, а в знаменнику - кількість пасажирів. Так якщо ми їх занизили, то тариф, звичайно, виріс. А якщо його покладемо нормальний, тариф тоді буде екномічно обгрунтований, - каже чиновниця. - В нас є механізм виконання повноважень по встановленню тарифів. Його має розглянути департамент ЖКГ, департамент економіки і фінансове управління, яке надасть відповідні висновки. Потім - тарифна комісія: в неї входять всі спеціалісти, вони теж надають свої економічні рекомендації. Після цього ми подаємо все на розгляд виконкому".

Вона додає: "В нас не основне - поставити більше, менше, а стільки, скільки необхідно для того, щоб споживач не стояв по 40-50 хвилин на маршрутку чекав, і щоб їхав більш-менш нормально, а не так, як зараз: на маршрут виїжджають по декілька машин, а на зупинках по 70 чоловік чекають на одну маршрутку".

Єдиний механіз примусити подавати правильні показники, на її думку, - не затверджувати і не розглядати новий тариф.

Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:

Новини Дня

19:38
Трамп погрожує Україні "проблемами" за відмову від угоди з ресурсами
19:16
Герої Буковини: на війні загинув молодий воїн Василь Беслюбняк
18:58
Чому каву п'ють з холодною водою: просте пояснення, що з нею потрібно робити
18:34
ЄС не може погодити 20 мільярдів євро для України
18:11
Українські біатлоністи - восьмі в естафеті ЧС-2025
17:59
Ця консерва - найкращий продукт для здоров’я людей похилого віку: зміцнить серце та кістки
17:40
Як правильно рахувати зарплату: скільки реально отримуємо на руки та чи вигідніше працювати через ФОП
17:20
Україна очікує на нові постачання F-16 цього року, - Зеленський
17:00
Хотів купити інструмент: на Буковині аферисти видурили у чоловіка 56 тисяч
16:40
В Міненерго звернулись до українців: що варто зробити кожному
16:20
В Коордштабі розповіли, хто для РФ в пріоритеті на обмін і чому не видають "азовців"
16:15
Діти в гуртку технічного конструювання створюють пристрої для військових
16:00
Ліквідація наслідків атаки на ЧАЕС триває дев’ятий день: яка ситуація
16:00
Названо найкорисніший десерт, який повинні їсти українці
15:40
Чи готовий Зеленський підписати угоду про корисні копалини: джерело Sky News повідомило деталі
15:20
Трамп провів масштабні кадрові зміни в армії США
15:00
У Чернівцях затримали чоловіка, який розповсюджував наркотики
14:40
На Покровському напрямку важкі бої: ЗСУ про наступ росіян
14:31
ДТП в Чернівцях: у тролейбусі відмовили гальма
14:20
Пенсії в Україні масштабно проіндексують із 1 березня: як перерахують кожну виплату
14:00
Що робити, коли у селі на Буковині немає соцпрацівника
13:40
Великий піст 2025: традиції, календар харчування, правила та заборони
13:20
Чернівчан закликають достойно провести загиблого воїна Артура Кузука
13:00
Стало відомо, чи відновиться туризм у Чорнобильській зоні після війни
12:40
Як вибухотехнік з Чернівців розміновував Харківщину
Більше Новин

Колонка

Читають Коментують

Свіжий номер

Афіша

політика, влада

економіка

здоров'я

культура

спорт

Каталог фірм