RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » “Мільйон на проект будівництва тунелю міг бути витрачений на потрібніші речі”, - мер Чернівців

“Мільйон на проект будівництва тунелю міг бути витрачений на потрібніші речі”, - мер Чернівців

Проект будівництва тунелю, який мав би з'єднати два мікрорайони Чернівців, можливо, стане потрібний у далекому майбутньому, коли Чернівці розростуться настільки, що для руху транспорту не буде вистачати об'їзної. Проте наразі цей мільйон гривень, витрачений на розробку проекту, міг бути використаний на більш потрібні для міста речі.

Про це на своєму брифінгу 13 лютого повідомив міський голова Чернівців Олексій КАСПРУК, пише molbuk.ua:

-Хотів би показати ціну питання. Ви знаєте, що частина депутатів блокувала бюджетний процес, поки не було включено мільйон гривень на розробку техніко-економічного обгрунтування по будівництву тунелю. А після того, як ці кошти таки були включені в бюджет, було заблоковано роботу виконавчого комітету щодо прийняття титульних списків. Тобто фактично був висунутий ультиматум: або ми виділяємо мільйон гривень на тунель, його техніко-економічне обгрунтування, або блокується виконання будівельних ремонтних робіт по всьому місту, - наголосив О. Каспрук. - Хто не бачив, як виглядає мільйон гривень, то виглядає він отак (О. Каспрук демонструє великий стос паперів на столі — авт.). Швидше за все, я так собі передбачаю, оці три папки паперу ляжуть на полицю і будуть там десь тихенько припадати пилом.

Проект розробляв проектний інститут “Укрспецтунельпроект”, зауважив мер:

“Щодо цифр. От сума одна: чотири смуги руху — два мільярди 210 мільйонів гривень. От сума друга — на дві смуги (хоча не уявляю собі міську магістраль з двох смуг) — один мільярд 276 мільйонів гривень. За 120 мільйонів це абсолютно нереально зробити. Переконаний, що, можливо, цей проект був колись потрібний, на дуже-дуже далеку перспективу, коли місто виросте в рази, буде не вистачати об'їзної та всього іншого. Тоді це треба реалізовувати. Але мільйон сьогодні — це синиця в руках, який міг би бути використаний на більш корисні для громади речі”, - вважає мер.

Ці розрахунки — це лише кошторис на будівництво. Тут не враховане знесення, перенесення споруд, мереж, ремонт аеропорту, додав О. Каспрук:

“І це виключно кошторис на будівництво. Це без викупу землі, без знесення якихось споруд, без перенесення магістральних мереж, без розриття аеропорта і знову його збирання докупи. Злітно-посадкова смуга — там, якщо не помиляюся, глибина закладання цього тунелю за нормативами — більше 20 метрів. Тобто якщо це навіть відкритим способом робити, то з урахуванням відкосів половину смуги треба буде розкопати. А злітно-посадкову смугу відкопати — це ще пару сотень мільйонів гривень, які ніхто нам не дасть”.

Єдина надія, що Кабмін не затвердить своїм рішенням цей проект, адже він не принесе наразі жодної користі, провадить міський голова:

“Усі такі проекти, за законом, ми маємо затверджувати рішенням Кабінету Міністрів. Хоч це рятує. Бо хтось здоровий на це подивиться і буде приймати рішення. Зрозуміло, що не затвердять нам таку річ. Воно не несе жодних розрахунків на сьогоднішній день економічних, соціальних. Що це дасть? Ці всі речі прораховуються професійно, на рівні експертів. Я колись вчився по програмі ООН, то нам розказували і показували, як це має робитися. Умовно кажучи, є дорога з двома смугами руху. Вона коштує мільйон. За 30 років на цій дорозі загине 25 осіб. Є дві смуги руху, але якщо ми ставимо відбійник, дорога буде коштувати не мільйон, а півтора мільйона гривень. Але за 30 років загине 15 осіб. А це виплати по інвалідності, утримання дітей, витрати на лікування... Це все рахується. Тут цього немає. Якщо говорити про серйозні проекти, які також коштують сотні мільйонів гривень, то це захист Чернівців від підтоплення. Над цим треба працювати. Бо Прут може знову прийти. І він прийде, не дай Боже, колись...”, - сказав мер.

"Це просто приклад того, як втрачається здоровий глузд. Коли депутати хочуть задовільнити свої амбіції. У таких випадках точно треба сходити до лікаря", - додав О. Каспрук.

Нагадаємо, у Чернівцях депутати міськради Віталій Гавриш і Богдан Ковалюк презентували журналістам проект будівництва тунелю, який з’єднає мікрорайон Гравітон і вулицю Південно-Кільцеву.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Редактор: Галина Олійник
13-02-2017, 23:33
Коментарів 0 Переглядів 4 852


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.