Зайшовши кілька днів тому в маршрутку №39 у Чернівцях, побачила єдине вільне місце у кінці салону. Та сидіти там нікому не судилося: передня частина сидіння провалилася вниз, оголивши каркас.
Літній чоловік тоді все ж сів на більш справну частину, на іншу пасажири не ризикнули вмоститися.
Подібну проблему бачила також в автобусі маршруту №7, де верхня частина сидіння ледь не стала другою горизонтальною.
В іншій 39-ці за день до цього натрапила на напіввідірваний від сидіння поручень. Він розгойдувався під час руху маршрутки та в один момент ледь не зіпсував пуховик білявки, яка саме рухалася до виходу: кінець поручня зачепився за кишеню куртки. У цей час із колонок маршрутки лунає: "Вас вітає транспортний перевізник "Діліжанс". Приємної поїздки".
Чому поїздка двічі виявилася не такою приємною, molbuk.ua запитав у перевізника.
"Машину обслуговують щотижня протягом двох дів, а технічний огляд салону автомобіля щоденно робить водій, – запевняє директор ТОВ "Діліжанс" Ігор МАЛІНА. – У будь-якому разі, він повинен це робити. Якщо поручень зламаний, він не має права навіть виїжджати. А якщо сидіння порване… Розумієте, їх дуже багато порваних. Несправності виявляють, мамо рідна, кожен день! Раз на два дні ламаються двері, і їх ламають пасажири: коли двері відчиняються, вони їх тримають. Поручні ламаються дуже рідко, вони надійні. Я не знаю, що треба зробити, щоби зламати поручень".
Він додає: якщо є якісь недоліки, варто запам’ятати номер автобуса, час, коли це побачили, та повідомити перевізника.
"Зараз вісім автобусів з 11 – на лінії, тобто я знаю точно три, які стояли. За такі несправності водій мав би повідомляти механіка, – продовжує Ігор Маліна. – Якщо це загрожує пасажирам, наприклад, відламаний поручень, який може когось вдарити чи руку зламати, тоді справний автобус береться з підміни, їде на лінію, а інший залишається, щоб його ремонтувати. Так має бути. Ми за цим дивимось і намагаємось виправляти".
Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
27-01-2017, 14:06
0
2 527