У Чернівцях біля платіжних терміналів утворилася черга - люди намагаються заплатити за комунальні послуги он-лайн, - передає кореспондент molbuk.ua.
Оскільки з 15 січня цього року оплата комунальних послуг через касу Ощадбанку стала дорожчою - банк знімає комісію за кожну платіжку по три гривні.
Таке нововведення стало "дорогим задоволенням" для пенсіонерів, тож вони вишикувалися у чергу, щоб розрахуватися за спожиті послуги: газ, елктроенергію, воду, оплатити за житло, телефон тощо.
Освоїти роботу платіжного терміналу вдається далеко не кожному і не з першого разу, тож працівники банку в оточенні людей показують як це робити. Але у результаті змушені усі операції з оплати кожного клієнта проводити самотужки.
Через навантаження час від часу біля терміналів виникають непорозуміння, люди сердяться, бо доводиться і тут чекати у черзі. Особливо невдоволені люди старшого покоління, бо за звичкою стають у чергу до каси банку, а коли там повідомляють про комісію, вони ідуть до терміналів і знову змушені стояти у черзі.
Як пояснили банкіри, якщо оплачувати через термінал за допомогою картки, тоді на рахунки можна прерахувати усю суму до копійки. Та готівкою термінал приймає заокруглену до 10 гривень суму.
Нагадаємо, восени 2016 року, коли Ощадбанк оголосив про намір ввести комісію при оплаті комунальних послуг, президент Порошенко закликав банк цього не робити. Але Ощадбанк таки не послухався і з 15 січня цього року своєю постановою ввів комісію.
Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
20-01-2017, 11:00
0
7 482