Жителі Чернівців найчастіше відпочивають на концертах і в театрах, проте освітні семінари ігнорують.
Такі висновки випливають із дослідження аналітичного центру білетного сервісу Karabas.com
Інтереси українців істотно відрізняються в залежності від території їх проживання. Так, за даними дослідження аналітичного центру білетного сервісу Karabas.com, найбільш активно відвідують різні заходи в столиці, а також на Півдні та Сході країни, при цьому Західна Україна відрізняється крайньою пасивністю.
Підводячи підсумки 2016 року, аналітики відстежили, як і де розважалися українці, а також які типи заходів були популярні по регіонах.
Так, виявилося, що найбільш затребувані освітні семінари в Південних і Східних областях, а саме в Дніпрі, Харкові та Одесі. У Києві кількість проданих квитків на семінари істотно вища, але інші типи столичних заходів в рази популярніші. Понад 85% квитків в театри продається в столиці, Дніпрі та Харкові.
Крім того, 80% всіх квитків продавалося на концерти в Києві, слідом йдуть Дніпро з 5% і Харків з 3%, тоді як на всі інші регіони припало лише 12% квитків.
Клубне життя також зосереджене в столиці, але вже в меншому обсязі – тільки 70% від усіх проданих квитків на клубні заходи. При цьому вся Західна Україна, а також Черкаси, Кропивницький, Запоріжжя та Чернігів на загальному тлі вкрай пасивні і продаж квитків на заходи там в рамках статистичної похибки.
Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
23-12-2016, 16:14
0
1 712