RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » "Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски

"Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски

У Чернівцях для регулювання зовнішнього вигляду рекламних вивісок буде затверджене відповідне положення та створять колегіальний дорадчий орган.

Про це у четвер ввечері у ефірі телеканалу "Чернівці" повідомила головний архітектор міста Наталія Хілько, пише molbuk.ua

Вона зазначила, що до дорадчого органу буде включено підприємців та розробників рекламних вивісок.

"... тих людей, які виготовляють і працюють над рекламними продуктами для таких випадків, коли людина не розуміє, чому на будинок не можна встановити таку вивіску, яку вона хоче. Я думаю, що колегіальний орган зможе переконати таких осіб, що це неправильно", - сказала Хілько.

На запитання ведучої, коли таке рішення буде прийняте, головний архітектор відповіла:

"Хотілося би це питання якнайшвидше прийняти. Але такі регуляторні акти повинні пройти погодження в Києві. Тому найближчим часом ми надішлемо його до Києва".

"Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски


Також Наталія Хілько розповіла, які таблички у місті найбільше псують архітектуру Чернівців, і чому виникають казусні вивіски.

"Розробники вивісок не використовують свій творчий потенціал, а виконують просто пряму вказівку замовника. Замовник - часто це людина, яка може влаштувати свій бізнес, але насправді вона не є дизайнером чи архітектором. У замовника може не бути смаку в кольоровій гамі, або в пропорціях. Чомусь у нас люди вважають, що вивіска або реклама повинна бути надгігантською, або бути зовсім без смаку", - сказала Н. Хілько.

"Часто бувають смішні історії, коли на одній частині будинку написано "Салон краси", а на другій частині будинку - "Аналізи". Або, наприклад, "Аптека", а поряд - "Едем". При чому все це зовсім різними літерами, кольорами", - додала вона.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Редактор: Микола Кобилюк
7-10-2016, 16:40
Коментарів 0 Переглядів 2 855

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.