RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

"Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски

У Чернівцях для регулювання зовнішнього вигляду рекламних вивісок буде затверджене відповідне положення та створять колегіальний дорадчий орган.

Про це у четвер ввечері у ефірі телеканалу "Чернівці" повідомила головний архітектор міста Наталія Хілько, пише molbuk.ua

Вона зазначила, що до дорадчого органу буде включено підприємців та розробників рекламних вивісок.

"... тих людей, які виготовляють і працюють над рекламними продуктами для таких випадків, коли людина не розуміє, чому на будинок не можна встановити таку вивіску, яку вона хоче. Я думаю, що колегіальний орган зможе переконати таких осіб, що це неправильно", - сказала Хілько.

На запитання ведучої, коли таке рішення буде прийняте, головний архітектор відповіла:

"Хотілося би це питання якнайшвидше прийняти. Але такі регуляторні акти повинні пройти погодження в Києві. Тому найближчим часом ми надішлемо його до Києва".

"Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски


Також Наталія Хілько розповіла, які таблички у місті найбільше псують архітектуру Чернівців, і чому виникають казусні вивіски.

"Розробники вивісок не використовують свій творчий потенціал, а виконують просто пряму вказівку замовника. Замовник - часто це людина, яка може влаштувати свій бізнес, але насправді вона не є дизайнером чи архітектором. У замовника може не бути смаку в кольоровій гамі, або в пропорціях. Чомусь у нас люди вважають, що вивіска або реклама повинна бути надгігантською, або бути зовсім без смаку", - сказала Н. Хілько.

"Часто бувають смішні історії, коли на одній частині будинку написано "Салон краси", а на другій частині будинку - "Аналізи". Або, наприклад, "Аптека", а поряд - "Едем". При чому все це зовсім різними літерами, кольорами", - додала вона.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Редактор: Микола Кобилюк
7-10-2016, 16:40
Коментарів 0 Переглядів 2 878

Фото ілюстративне

Понад 15 країн світу є споживачами продуктів із нашого краю


Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.