DataLife Engine > Новини Чернівців / новини / Життя > "Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски

"Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски

"Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски

У Чернівцях для регулювання зовнішнього вигляду рекламних вивісок буде затверджене відповідне положення та створять колегіальний дорадчий орган.

Про це у четвер ввечері у ефірі телеканалу "Чернівці" повідомила головний архітектор міста Наталія Хілько, пише molbuk.ua

Вона зазначила, що до дорадчого органу буде включено підприємців та розробників рекламних вивісок.

"... тих людей, які виготовляють і працюють над рекламними продуктами для таких випадків, коли людина не розуміє, чому на будинок не можна встановити таку вивіску, яку вона хоче. Я думаю, що колегіальний орган зможе переконати таких осіб, що це неправильно", - сказала Хілько.

На запитання ведучої, коли таке рішення буде прийняте, головний архітектор відповіла:

"Хотілося би це питання якнайшвидше прийняти. Але такі регуляторні акти повинні пройти погодження в Києві. Тому найближчим часом ми надішлемо його до Києва".

"Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски


Також Наталія Хілько розповіла, які таблички у місті найбільше псують архітектуру Чернівців, і чому виникають казусні вивіски.

"Розробники вивісок не використовують свій творчий потенціал, а виконують просто пряму вказівку замовника. Замовник - часто це людина, яка може влаштувати свій бізнес, але насправді вона не є дизайнером чи архітектором. У замовника може не бути смаку в кольоровій гамі, або в пропорціях. Чомусь у нас люди вважають, що вивіска або реклама повинна бути надгігантською, або бути зовсім без смаку", - сказала Н. Хілько.

"Часто бувають смішні історії, коли на одній частині будинку написано "Салон краси", а на другій частині будинку - "Аналізи". Або, наприклад, "Аптека", а поряд - "Едем". При чому все це зовсім різними літерами, кольорами", - додала вона.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook



Повернутися назад