Понад два роки потерпають через відсутність водопостачання мешканці будинку на Руській, 245А у Чернівцях.
У будинку живуть 12 дітей, які не можуть прийняти душ перед школою чи, повернувшись додому після уроку фізкультури. П’ятиповерхівку здали в експлуатацію 2007 року.
– Відтоді всі квартири вже заселили – понад 40 квартир, – розповідає Микола КУРИК, в. о. голови правління об’єднання співвласників багатоквартирного будинку "Руська, 245А". – Наша проблема з нестачею води триває вже два з половиною роки. Все почалося тоді, коли поряд побудували чергові багатоповерхівки. Через низький тиск вода не доходить до наших помешкань. Попрати чи помити посуд мешканці Руської, 245А, можуть лише від 02.00 до 06.00.
– Тоді вода з’являється в достатній кількості, – каже пан Микола. – Та чи можу я посеред ночі вмикати пральну машинку, якщо шум від машини може завадити дитині спати поверхом нижче.
"Сьогодні повернувся з села, де протягом двох днів тяжко працював по господарству, – продовжує пан Микола, відкриваючи кран, з якого не витікає вода. – Хотілося би помитися. Але води немає. На черговий дзвінок до водоканалу мені відповіли так, лиш аби відчепився. Маю дорослого внука, який займається спортом. Коли він приходить з тренувань, то замість душу поливаю його водою, що набираю в літрову кружку".
У ванній кімнаті та на кухні – чимало посуду, що наповнений водою.
"Набираю воду посеред ночі. Вже маю біологічний будильник, коли слід прокинутися, щоб запастися водою", – коментує М. Курик.
Мешканці будинку зверталися до мерії та водоканалу. Пан Микола показує мені два конверти з листами, в яких зазначено, що у водопровідній мережі будинку працівниками водоканалу визначений тиск води в розмірі трьох атмосфер, що є достатнім для п’ятиповерхового будинку.
Пан Микола пропонує спуститися з ним до підвалу, щоби перевірити.
– Ось бачите: не три атмосфери, а ледь півтори, – каже чоловік, пропонуючи мені глянути на прилад обліку. – Цього ж недостатньо для того, щоб ми змогли мати доступ до води.
За словами М. Курика, такий тиск води постійний.
Офіційно
"Мешканці мають самі вирішити проблему"
Сергій ДЗЕДЗИК, начальник "Чернівціводоканалу":
– Мешканці цього будинку неодноразово зверталися до нас. Та більшого тиску ми там зробити не можемо. Пропоную людям самим вирішити свою проблему. Їм треба встановити насосне обладнання для підвищення тиску холодної води, що, у свою чергу, забезпечить задовільне безперебійне водопостачання у цьому житловому будинку.
Єдине, чим може посприяти наше підприємство, то це направити своїх працівників щодо консультації з приводу встановлення цього обладнання.
Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
15-09-2016, 10:55
0
2 161