З першого липня розпочнеться виконання регулярного авіарейсу "Київ-Чернівці". Про переговори щодо готовності до польотів ішлося на зустрічі міського голови Олексія Каспрука і керівника аеропорту Бориса Морського з віце-президентом МАУ Володимиром Семенченком і фахівцями авіаперевезень.
- У нас відбулася зустріч, рухаємося у запуску регулярного авіасполучення з Києвом з першого липня, - сказав мер на прес-конференції після зустрічі.
Представники МАУ залишилися задоволеними нашим аеропортом і планують не обмежуватися рейсом до столиці.
- Нам важливо перед початком виконанням рейсів перевірити готовність аеропорту, відповідність стандартам нашої компанії, - сказав В.Семенченко. - Адже МАУ є хабовим перевізником, ми внутрішні перевезення суміщаємо з міжнародними. Тому ми проглянули все в аеропорту, і можемо говорити про готовність до внутрішніх рейсів. Наступним етапом плануємо з аеропорту "Чернівці" розвивати міжнародне сполучення. Куди конкретно — компанія ще розглядає.
За словами фахівців, є дві головні проблеми для забезпечення рейсів — спеціальне обладнання для обслуговування літаків та програмна підтримка для оформлення квитків. Адже МАУ пропонує для буковинців скористатися рейсом "Чернівці-Київ" зокрема для того, щоб в Борисполі одразу пересісти на інший рейс авіакомпанії в інші країни світу.
Тому у Чернівцях має бути відповідна комп’ютерна система, щоб клієнт зміг зареєструватися ще у Чернівцях і полетіти за кордон.
- МАУ провела у нас дуже серйозний аудит і оцінили нас нормально, - пояснив директор аеропорту Борис Морський. - Співпраця з МАУ для аеропорту буде дуже вигідною ще й тому, що компанія береться підготувати наш персонал у своєму навчальному центрі. Є проблема з обладнанням, якого у нас немає і вже не встигнемо придбати до липня. Тож вирішено, що спочатку — доки аеропорт придбає своє — у Чернівцях працюватиме хендлінгова компанія зі своїм обладнанням, яка обслуговувати літаки і навчить наш персонал. При цьому аеропорту робота такої компанії не буде коштувати нічого — МАУ буде платити цій компанії за послуги, а вона платитиме нам за наші послуги.
Обладнання, яке необхідне для обслуговування літаків, дуже специфічне. Адже сучасні літаки потребують відповідного обслуговування — йдеться про установки для заправки водою, обслуговування туалетів, установка повітряного запуску двигунів і обладнання для автоматизованої реєстрації пасажирів, бо вручну вже нічого не робиться.
Рейс буде виконувати літак "Ембраєр-145" на 50 крісел.
Наразі представник МАУ не зміг назвати вартість квитка до Києва, лише пообіцяв, що він буде таким, що не відлякає клієнта. Крім того, аеропорт готовий надати знижки для авіакомпанії, що теж вплине на ціну.
В.Семенченко пообіцяв також гнучку систему тарифів — можливість придбання квитків заздалегідь зі знижками, переліт без багажу та інше: "Наша компанія хоче розвивати ваш регіон, отож намагатимемося максимально привабити клієнтів, а не відлякувати".
Паралельно буде тривати робота з підготовки до реконструкції злітної смуги, щоб вона могла у нас сідати. Б.Морський переконаний, що без можливості прийому важких літаків неможливо розвивати аеропорт.
Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
1-06-2016, 15:15
0
3 662