"Чернівціобленерго", яке належить російському олігарху Бабакову, за 4,5 мільйони закупить 13 російських авто з кримським "слідом".
Про це повідомляє Агенція журналістських розслідувань.
Точніше на купівлю 11 автомобілів вже провели тендери і до кінця квітня автомобілі мають бути в Чернівцях, ще на два автомобілі тендер не змогли провести, через відсутність пропозицій.
ПАТ "ЕК "Чернівціобленерго" розмістило два оголошення про проведення відкритих торгів ще 30 грудня 2015 року.
Згідно умов першого тендеру, предметами закупівлі є пасажирські автомобілі (2 лота): лот №1 - два автомобілі Chevrolet NIVA (L) і лот № 2 - 4 автомобілі УАЗ 390995-441 . Очікувана вартість легковиків - 1 мільйон 914 тисяч 336 грн.
Згідно умов другого тендеру, предметами закупівлі є автомобілі для перевезення вантажів марки УАЗ 390945-441 - 7 шт. Очікувана вартість вантажних авто - 2 мільйони 613 тисяч 576 грн.
Голова комітету з конкурсних торгів Захарчук Юрій Михайлович. Строк поставки товарів двох лотів з лютого 2016 по квітень 2016 року.
Цікаво, що обидва тендери забезпечувались завдатками - для першого тендеру завдаток складав 25 тисяч грн., для другого - 26 тисяч 100 гривень.
Тендер на купівлю двох автомобілів Chevrolet NIVA був відмінений через відсутність будь-яких пропозицій.
Зате тендери на російські УАЗи розіграли між собою дві фірми, які одні брали участь в обох тендерах, обмінявшись між собою перемогами.
4 легкових автомобілі УАЗ 390995-441 за 1 мільйон 395 тисяч гривень через повідомлення про акцепт цінової пропозиції від 17 лютого 2016 року буде поставляти переможець тендеру - ТОВ "Укрспецтехніка-57" з міста Прилуки Чернігівської області. Інший учасник - ТОВ "Техкомплект" з Київщини запропонував за автомобілі ціну на 61 тисяч гривень вище, ніж переможець.
7 вантажних автомобілів УАЗ 390945-441 за 2 мільйони 609 тисяч 670 грн через повідомлення про акцепт цінової пропозиції від 17 лютого 2016 року буде поставляти відповідно ТОВ "Техкомплект" з села Калинівки, Макарівського району, Київської області, яка запропонувала ціну дешевше на 3 780 грн від іншого учасник тендеру - ТОВ "Укрспецтехніка-57" з Чернігівщини.
Відомо, що саме ці дві фірми були "замішані" в непрозорому тендері в місті Мелітополь. Так, у вересні 2015 року в Мелітополі, під час тендеру на закупівлю автовишки, конкурсна комісія вказала на певну тотожність пропозицій фірм “Техкомплект” і “Укрспецтехника – 57”, яка не може бути наслідком випадкового збігу обставин. До того ж “Укрспецтехника – 57” подала в складі своєї пропозиції копії аналогічних договорів укладених фірмою “Техкомплект”. Тож конкурсна комісія припустила вчинення антиконкурентних узгоджених дій, висновки щодо яких має дати Антимонопольний комітет. Обидві фірми були вилучені з того тендеру.
Натомість вже 30 грудня 2015 року, перед самим Новим роком, в Запоріжжі не зовсім прозоро "відзначилась" фірма “Укрспецтехніка-57”, штучно завищивши ціну і фактично допомігши розіграти 800 тисяч на “швидку” для аеропорту міста Запоріжжя.
ТОВ "УКРСПЕЦТЕХНІКА-57" зареєстроване в місті Прилуки,Чернігівської області. Директором і власником фірми є Глінка Андрій Любомирович. Співласником фірми є його дружина - Глінка Ірина Анатоліївна з часткою в статутному фонді 14,5 тисяч гривні, в той час, як у її чоловіка частка становить 411 тисяч гривень.
Раніше "сім'я" працювала на виробничо-комерційному підприємстві у формі ТОВ "УКРСПЕЦТЕХНІКА" (з 2002 року до 2012 року), яке була ліквідоване в 2012 році. Вже з березня 2012 року директором новоствореного ТОВ "УКРСПЕЦТЕХНІКА-57" беззмінно є Глінка Андрій Любомирович, який в буремні 90-ті, а саме - в 1996 році очолив дочірнє підприємство російського "СЕВУКРГАЗАВТОСЕРВІС" АТВТ "КАЛІНІНГРАДГАЗАВТОСЕРВІС", основним видом діяльності якого була гуртова торгівля недержавними організаціями, крім споживчої кооперації.
Власниками фірми "Техкомплект" є Володимир і Михайло Онищуки з Алушти (окупований Крим), Микола і Василь Онищуки з Київської області і ТОВ "Борисфен", яким володіють ті ж Володимир і Михайло Онищуки. Їм також належить ТОВ "Мир – Автозапчастина" та кримське ТОВ "Борисфен". Кожен з братів має однакову частку у фірмі 2 млн 950 тисяч гривень, окрім того кримське ТОВ "Борисфен" має частку у розмірі 200 тисяч гривень. Загальний статутний фонд фірми складає 12 мільйонів гривень. Кінцевий бенефіціарний власник - Онищук Володимир Іванович, він і є за документами керівником. Фірма працює з 1998 року. За останні роки фірма регулярно виграє тендери. Найбільше фірма виграла тендерів в 2013-початок 2014 року - на загальну суму 82,50 млн грн.
У вересні 2014 року Онищук Володимир Іванович, був висунутий політичною партією "НАРОДНИЙ ФРОНТ" і зареєстрований кандидатом у народні депутати України, але вже в жовтні того ж року зняв свою кандидатуру.
Деякі вимоги до характристик авто, згідно умов тендерів:
Вимоги до автомобілів Chevrolet NIVA (L): -тип кузова - універсал; - тип двигуна - бензиновий, 1,7 л. (80 к.с.) Euro-4; - модификація автомобіля - L; - сигналізації, інтегрованої з блоком іммобілайзера; - центральний замок з дистанційним керуванням; - електросклопідйомники передніх дверей; - модернізовані передні сидіння (2012 модельний рік); - гідропідсилювач керма фірми ZF (Німеччина); - регульована рульова колонка; - коректор світла фар; - обігрів ніг задніх пасажирів; - аудіопідготовка; - фільтр салону; - підстаканники і секція для дрібних предметів; - тканинний салон; - задні сидіння, що складаються в пропорції 60/40; - знімна попільничка з чорним обідком кришки; - зовнішні дзеркала заднього виду з електроприводом і підігрівом; - диски сталеві 15"; - повнорозмірне запасне колесо; - ковпак запасного колеса.
Вимоги до автомобілів УАЗ 390995-441: - двигун ЗМЗ-4091, 2.7; - КПП 4-ст. АДС; - цільно-металічний кузов; - розпашні двері позаду; - дзеркала заднього виду, серійні; - задні сидіння звичайні (5 місць); - столик; - додатковий обігрівач салона; - антитоксична система; - роздавальна коробка косозуба двоступенева, двохважільна; - підвіска ресорна та інші типові вимоги для цього авто.
Вимоги до автомобілів УАЗ 390945-441(вантажний): - колісна формула 4х4; - кількість місць - 5; - двигун бензиновий, ЗМЗ-4091; - вантажопідйомність - 1075кг; - коробка передач - 5-ступенева, механічна; - роздавальна коробка - 2-ступенева з відключенням привода переднього моста; - гальмівна система - двоконтурна, з вакуумним підсилювачем (передні дискові, задні барабанні); - тентована платформа та інші типові вимоги для цього авто.
До всіх авто обов'язкові загальні вимоги: - відповідність діючим стандартам; - гарантійні зобов'язання, не менші 1 рік або 30000 км. пробігу; - дотримання гарантійних зобов’язань заводу – виробника: - представлення сертифікату відповідності, якості; - рік випуску не раніше 2015 року .
Нагадаємо,що чернівецьким обленерго управляє група VS Energy депутата російської Держдуми Олександра Бабакова, Євгенія Гінера і Михайла Спектора.
Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
25-02-2016, 16:56
0
3 226