У Чернівцях про квартирантів податковій розповідають сусіди

Новини Чернівців / новини
1 848
0
При отриманні доходу від надання майна в оренду, його необхідно декларувати та сплачувати податок на доходи фізичних осіб, наагдують в інформаційно-комунікаційному відділі ДПІ у м. Чернівцях.

- Дохід від надання майна в лізінг, оренду або суборенду (строкове володіння та/або користування) включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку. У разі, якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб’єктом господарювання, особою, відповідальною за нарахування та сплату податку до бюджету, є платник податку – орендодавець,- каже начальник відділу адміністрування доходів з фізичних осіб ДПІ у м. Чернівцях Сергій Чернов.

Орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету протягом 40 календарних днів після останнього дня такого звітного кварталу. При цьому, сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного податкового року податку та податкового зобов’язання за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація).

У разі нотаріального посвідчення договору оренди об’єктів нерухомості нотаріус зобов’язаний надіслати інформацію про такий договір контролюючому органу за податковою адресою платника податку – орендодавця. При цьому, нотаріус несе відповідальність, передбачену законом, за порушення порядку та/або строків подання зазначеної інформації.

Таким чином, у разі якщо фізична особа – орендодавець у 2014 році здавала квартиру в оренду фізичній особі – орендарю, яка не є суб’єктом господарювання, то податок на доходи фізичних осіб орендодавець мав сплачувати щокварталу протягом 2014 року. При цьому податкову декларацію такий платник повинен подати до 01.05.2015 року.

Механізми відстеження недобросовісних орендодавців відпрацьовані. "Податківці моніторять сайти, переглядають оголошення, співпрацюють з ЖРЕПами. Хоча повідомляють про такі факти і сусіди", - зазначив посадовець.

Дохід від надання в оренду нерухомого майна підлягає оподаткуванню за ставкою 15 (20) %.
Особливості нарахування та оподаткування доходів від надання нерухомості в оренду (суборенду), житловий найм визначено ст. 170 Податкового кодексу України.

Відео дня

0 коментарів

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
купить iPhone 17 Pro Max в Одессе, цены в Украине
ТОП 10
Дев’ять родичів на двох похоронах: священник обурився, як у Чернівцях прощаються із Героями
512 702
Обіцяв зарахувати на навчання за 2000 доларів: у Чернівцях затримали директора коледжу за хабар
29 442
"Великий патріот і мудра людина": помер керівник Чернівецької дирекції "Укрпошти" Ярослав Цюпак
27 767
У Чернівцях через аварію не буде води на низці вулиць - де саме
22 481
У Чернівцях через масшбатний забіг перекриють вулиці у центрі міста: перелік адрес
21 316
Сьогодні у Чернівцях попрощаються з полеглим воїном Володимиром Грапіняком
13 816
У Чернівцях попрощаються із загиблим військовим Володимиром Грапіняком
13 269
На Буковині у сторічній школі діти навчаються у дві зміни: не вистачає місць
12 441
Чому з крана тече брудна вода: у "Чернівціводоканалі" пояснили причину
12 369
Україну накриють дощі: синоптикиня назвала дату різкого похолодання
11 690