«Дітей хочуть зробити винними»: у Чернівцях закликають відгукнутися свідків ДТП, під час якої постраждали дві школярки

Новини Чернівців / пригоди
5 210
0
«Дітей хочуть зробити винними»: у Чернівцях закликають відгукнутися свідків ДТП, під час якої постраждали дві школярки

У Чернівцях очевидців дорожньо-транспортної пригоди, яка сталася ввечері 17 листопада на вулиці Південно-Кільцевій, закликають відгукнутися до надання детальної інформації про автопригоду.

Про це у Facebook-спільноті "СтопХам Буковина" написала користувачка соцмережі Ира Бажан.



За її словами, позашляховик Mitsubishi Padjero здійснив наїзд на дітей, які переходили вулицю на світлофорі, коли горіло зелене світло.



"Просимо відгукнутися свідків події! Водій хоче зробити дітей винними, говорить, що на червоне переходили, хоч це не правда", – написала чернівчанка.

Окрім того, вона оприлюднила номер телефону, за яким очевидці можуть зателефонувати, щоб повідомити про обставини пригоди: +380992749715.

Раніше повідомлялося, що у Чернівцях ввечері 17 листопада позашляховик збив двох дітей.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.